// سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹

گوگل تاریخ انتشار سرویس Stadia و قیمت آن را به‌زودی اعلام می‌کند

کمپانی گوگل اعلام کرده که تا دو روز دیگر تاریخ انتشار، قیمت و بازی‌های ابتدایی سرویس گوگل استیدیا را معرفی می‌کند.

با نزدیک‌تر شدن به رویداد محبوب E3 2019 و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Google اعلام کرده که تا دو روز دیگر اطلاعات جدیدی در مورد سرویس گوگل استیدیا اعلام خواهد کرد. بنا به گفته‌ی گوگل، اولین پنل اختصاصی برای این سرویس به‌نام Stadia Connect قرار است در تاریخ ۶ ماه ژوئن، ساعت ۹ صبح به وقت PT (پنجشنبه ۱۶ خرداد ماه، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران) برگزار شود که اطلاعات ذکر شده در این پنل به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید. اگرچه هنوز جزییات زیادی در مورد این پنل که خبر آن در توییتر شرکت گوگل منتشر شد، در دسترس نیست، اما به‌سادگی می‌توان حدس زد که این پنل به‌نوعی رقیب پنل Nintendo Direct خواهد بود و با همان فرمول و چارچوب فعالیت خواهد کرد.

پیش‌تر نیز کمپانی گوگل وعده‌ی انتشار اطلاعات بیشتر در مورد سرویس Google Stadia را داده بود که حالا مشخص شده در این پنل قرار است آن اطلاعات منتشر شوند. اطلاعاتی در مورد تاریخ و نحوه‌ی عرضه‌ی این سرویس به بازار، بازی‌هایی که در ابتدا قرار است برای آن منتشر شوند و از همه مهم‌تر، قیمت این سرویس مواردی هستند که همه علاقه‌مندان منتظر آن هستند. این اطلاعات مهم‌ترین مواردی هستند که قرار است منتظر شنیدن آن‌ها باشیم تا در نهایت متوجه شویم که آیا ممکن است تا پایان سال جاری میلادی شاهد عرضه این سرویس و ورود بازیکنان به سرویس ابری و اشتراکی آن باشیم یا خیر. همان‌طور که شاید مطلع باشید، سرویس گوگل استیدیا یک سرویس بازی برپایه‌ی پردازش ابری است که در حال طی کردن ابتدایی‌ترین مراحل خود است.

نظر شما چیست؟ به نظر شما این سرویس در چه تاریخ حدودی منتشر خواهد شد و به چه قیمتی در دسترس قرار خواهد گرفت؟ آیا با علم به‌اینکه این سرویس از سرویس‌های ابری استفاده می‌کند، امکان استفاده از آن در کشور ما وجود خواهد داشت؟ نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده