// سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

باندل ایکس باکس وان اس بازی Fortnite با نزدیک شدن به E3 2019 معرفی شد

با نزدیک‌تر شدن به رویداد E3 2019 و درست پیش از آن، کمپانی مایکروسافت از کنسول ایکس باکس وان S با طرح بازی Fortnite رونمایی کرد.

درست همان‌طور که از کمپانی مایکروسافت انتظار می‌رفت که محتواهای خوبی برای نمایش در پنل و کنفرانس خود در رویداد E3 2019 داشته باشد، حال و بر اساس جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، یکی از این محتواهای جذاب درست پیش از آغاز این نمایشگاه مشخص شده و آن رونمایی از کنسول ایکس باکس وان با طرح بازی Fortnite است. کسانی که علاقه داشته باشند این کنسول زیبا را خریداری کنند، می‌توانند از تاریخ ۷ ماه ژوئن (۱۷ خرداد ماه) آن را به قیمت ۳۰۰ دلار از فروشگاه کمپانی Microsoft تهیه کنند. اما به‌مناسبت رویداد E3 2019، این کمپانی بزرگ آمریکایی این نسخه از ایکس باکس وان را که دارای ظرفیت یک ترابایت است، در تاریخ ۱۷ ماه ژوئن (۲۷ خرداد ماه) با ۵۰ دلار تخفیف به قیمت ۲۵۰ دلار در کشور آمریکا به‌فروش می‌رساند.

این کنسول علاوه بر این‌که با رنگ زیبای بنفش رنگ‌آمیزی شده، دارای یک کنترلر با همین رنگ، یک نسخه از بازی فورتنایت، بسته‌ی تزیینی Dark Vertex برای بازی که شامل آیتم‌های گلایدر، یک تبر کم‌یاب و یک پوسته یا Outfit خاص می‌شود، تعداد دو هزار واحد از پول داخل بازی V-Bucks و یک ماه اشتراک رایگان سرویس ایکس باکس لایو گلد و ایکس باکس گیم پس، نیز خواهد بود. از آن‌جایی که خود بازی به‌صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد، اما داشتن بسته‌های تزیینی و پوسته‌های مختلف برای یک بازیکن تازه‌وارد، در نوع خود جالب و مهیج خواهد بود. تصویر کنسول ایکس باکس وان با تم بازی Fortnite را در زیر مشاهده می‌کنید:

xbox one fortnite

اگرچه پیش‌تر کمپانی مایکروسافت با معرفی نسخه دیجیتال کنسول ایکس باکس وان اس، تصمیم خود را برای حذف کردن تدریجی نسخه‌های دارای دیسک‌درایو اعلام کرد، اما این نسخه از ایکس باکس وان که با طرح بازی فورتنایت ساخته شده دارای دیسک‌درایو است. ساخت و معرفی این کنسول بخشی از برنامه‌ی بزرگ مایکروسافت برای فروش مجموعه‌ی بزرگی از بازی‌ها، کنسول‌ها و لوازم جانبی است.

با نزدیک‌تر شدن به نمایشگاه E3 2019 و مخصوصا کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در تاریخ ۹ ماه ژوئن (۱۹ خرداد ماه) احتمال معرفی شدن نسل جدید کنسول‌ محبوب این شرکت نیز تقویت می‌شود.

نظرات خود را در مورد این کنسول جدید با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده