// سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تصاویر جدیدی از بازی Control با نزدیک شدن به E3 2019 منتشر شد

بازی Control در اواخر تابستان عرضه می‌شود و به‌تازگی تصاویر جدیدی از این بازی منتشر شده است که کاراکترها و محیط‌های Control را نشان می‌دهد.

Control را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ۲۰۱۹ دانست که در اواخر تابستان (شهریور) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت 505 گیمز (505Games) و استودیو رمدی (Remedy Entertainment)، به‌ترتیب ناشر و سازنده کنترل، تصاویر جدیدی را از این بازی منتشر کرده‌اند.

درجریان تصاویر منتشر شده، شاهد محیط‌های مختلف بازی هستیم و همچنین شخصیت‌های مختلف بخش داستانی هم به‌نمایش گذاشته شده‌اند. تابه‌امروز تصاویری که از این بازی منتشر شده بودند، جسی فیدن، کاراکتر اصلی Control، را نشان می‌دادند، اما بازیکنان در جهان بازی با شخصیت‌های مختلفی روبه‌رو خواهند شد. جدا از موارد ذکر شده، در بعضی از تصاویر هم می‌توان مبارزات را مشاهده کرد که جسی فیدن برای از بین بردن دشمنان خود، از قدرت‌ کنترل زمان و حرکت دادن اجسام استفاده کرده است.

در تصاویری که تابه‌امروز از بازی کنترل منتشر شده است، شاهد طراحی هنری و رنگ‌بندی بسیار خوبی هستیم که در تصاویر امروز هم این موارد به‌چشم می‌خورند. حال باید منتظر ماند و ببینیم سم لیک، کارگردان کنترل، چه مواردی را در نمایشگاه E3 2019 برای کاربران در نظر گرفته است. بازی Control در تاریخ پنج شهریور ماه (۲۷ آگوست) روی پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را در مورد بازی کنترل با ما در میان بگذارید. همچنین اگر اطلاعات دقیقی از جهان و نکات بازی کنترل ندارید، می‌توانید مقاله زومجی را مطالعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده