// سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بسته الحاقی Torment of Hades امروز برای Assassin's Creed Odyssey منتشر می‌شود

دومین قسمت از بخش داستانی The Fate of Atlantis با نام Torment of Hades امروز در دسترس کاربران Assassin's Creed Odyssey قرار می‌گیرد.

در اولین قسمت از بسته الحاقی The Fate of Atlantis که Fields of Elysium نام داشت، بازیکنان وارد جهانی زیبا و دلنشین شدند. این درحالی است که قسمت دوم، بازیکنان را وارد جهان مردگان یا همان Underworld می‌کند تا با «هیدس» و «سربروس» روبه‌رو شوند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، امروز با انتشار یک آپدیت بخش دوم بسته الحاقی The Fate of Atlantis با نام Torment of Hades در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و تجربه‌ی متفاوتی را نسبت‌به قسمت اول در دسترس کاربران قرار می‌دهد. همچنین شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر اسسینز کرید آدیسی، تریلری را از گیم‌پلی Torment of Hades در دسترس کاربران قرار داده است. Torment of Hades، دومین قسمت از بسته الحاقی The Fate of Atlantis، شاید برخلاف قسمت اول محیطی شاداب و دلنشینی را ارائه ندهد، اما بازیکنان را با جهانی مرگ‌بار و دشمنانی سرسخت از جمله آشیل و سربروس روبه‌رو می‌کند.

پس از کشتن سربروس بازیکنان متوجه اتفاقات جدیدی و ناخوشایندی می‌شوند. ازاین‌رو باید به‌نقاط مختلف جهان مردگان سفر کنند و دروازه‌های بازشده تارتاروس را ببندند. دراین‌راه با سربازان جدید Isu و Kolossiهای فلزی روبه‌رو می‌شوید که از جهان الیزیوم شما را دنبال کرده‌اند. دراین‌جا باید حواس‌تان به این دسته از دشمنان باشد؛ زیرا قدرت بالایی دارند و می‌توانند شما را به‌راحتی از بین ببرند. هیدس برای سخت‌تر کردن کار شما، هرکولس، آشیل، پرسئوس و آگاممنان را به‌سراغ شما می‌فرستد که چهار قهرمان باستانی یونان هستند.

حال شما باید آن‌ها را شکست بدهید و در تیم خود قرار بدهید تا بتوانید هیدس را از بین ببرید. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی Torment of Hades را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده