نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Watch Dogs Legion چند روز مانده به E3 2019 فاش شد [به‌روزرسانی: رسما تایید شد]

به‌نظر می‌رسد که در جریان کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2019، شاهد رونمایی از نسخه جدید واچ داگز با نام Watch Dogs Legion خواهیم بود. 

به‌روزرسانی: یوبی‌سافت رسما با انتشار توییتی بازی Watch Dogs Legion را تایید کرد اما فعلا اطلاعات بیش‌تری از آن ارائه نشده و رونمایی کامل از بازی به کنفرانس این شرکت در نمایشگاه E3 2019 محول شده است.

مجموعه واچ داگز در دو نسخه‌ای که از آن تا به امروز منتشر شده، توانسته خودش را به یک بازی جهان‌باز نسبتا موفق و محبوب تبدیل کند و به همین دلیل هم طرفداران مجموعه منتظر بودند تا در جریان نمایشگاه E3 2019، شاهد معرفی نسخه جدیدی از این سری در کنفرانس یوبی‌سافت باشیم؛ اتفاقی که به‌نظر می‌رسد قطعی شده و نسخه جدید این مجموعه با نام Watch Dogs Legion پیش از شروع نمایشگاه فاش شده است. 

به طور دقیق‌تر، این نسخه توسط بخش انگلستان آمازون فاش شده و اطلاعاتی از آن روی صفحه این فروشگاه قرار گرفته است؛ اطلاعاتی که بر اساس آن‌ها، Watch Dogs Legion قرار است در شهر لندن جریان داشته باشد و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گیم‌پلی آن، امکان کنترل تمامی NPC‌های حاضر در سطح شهر خواهد بود. این ویژگی بسیار بلندپروازانه و جالب به‌نظر می‌رسد و باید منتظر ارائه اطلاعات دقیق‌تر از آن در آینده باشیم. در توضیحات صفحه این بازی در فروشگاه مذکور آمده:

Watch Dogs Legion در آینده نزدیکی و در نسخه‌ای دستوپیایی از شهر لندن جریان دارد؛ دنیای پسا برگسیت که در آن جامعه، سیاست و تکنولوژی تغییرات زیادی داشته‌اند و حال و هوای متفاوتی به لندن بخشیده‌اند. لندن یکی از مهم‌ترین شهر‌های جهان است که برای قرن‌ها تاثیر زیادی روی فرهنگ غرب گذاشته است. از طرف دیگر این شهر یکی از قوی‌ترین سیستم‌های نظارتی و مراقبتی را دارد و همین هم آن را به گزینه ایده‌آلی برای مجموع واچ داگز تبدیل می‌کند. 

با اینکه اطلاعات ارائه‌شده از بازی بسیار دقیق و جدی به‌نظر می‌رسند، ولی هنوز هم تا زمان تایید رسمی اثر توسط یوبی‌سافت همه‌چیز در حد شایعه باقی خواهد ماند. نظرات خود را در مورد این اطلاعات با زومجی به‌اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده