نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

شماری از بازیگران جدید فصل دوم سریال Castle Rock مشخص شدند

شبکه هولو از اضافه شدن چند هنرپیشه دیگر به جمع بازیگران فصل دوم سریال Castle Rock خبر داده است.

ماه مرداد گذشته بود که شبکه هولو (Hulu) از تمدید سریال Castle Rock (کسل راک) برای فصل دوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در فصل دوم این سریال ترسناک، درام، روانشناختی و آنتولوژی تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، رابین ویگرت، بازیگر سریال Big Little Lies (دروغ‌ های کوچک بزرگ) و سریال Deadwood (ددوود) که برای آن نامزد دریافت جایزه امی شده بود، به جمع بازیگران فصل دوم سریال Castle Rock اضافه شده و قرار است نقش مادر آنی ویلکس را که کریسلدا ویلکس نام دارد، در فصل دوم این سریال بازی کند. علاوه بر ویگرت، سارا گدون با سابقه بازی در سریال Alias Grace و فصل سوم سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، آلیسون رایت با سابقه بازی در سریال The Americans (آمریکایی‌ها) و گرگ گرانبرگ با سابقه بازی در سریال Alias (آلیاس) و سریال Heroes (قهرمان‌ها)، سه بازیگر دیگری هستند که به جمع بازیگران فصل دوم سریال Castle Rock اضافه شده‌اند.

رابین ویگرت، سارا گدون، آلیسون رایت و گرگ گرانبرگ

گدون پیش از این در سریال 11.22.63 با شبکه هولو همکاری کرده بود. فصل دوم سریال Castle Rock داستان یک روانپزشک به‌نام آنی ویلکس با بازی لیزی کاپلان، را دنبال می‌کند که در کتاب‌های استیون کینگ او یک پرستار از جهنم است و در سریال وارد شهر کسل راک خواهد شد. علاوه بر ویگرت، گدون، رایت و گرانبرگ، لیزی کاپلان، السی فیشر، تیم رابینز، پاول اسپارکز، برخد عبدی، متیو آلن، جان هوگناکر و یوسرا وارساما، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Castle Rock حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. با این حال، هنوز تاریخی برای انتشار فصل دوم سریال کسل راک اعلام نشده است.

مانند فصل اول، ساخت فصل دوم سریال Castle Rock نیز بر عهده داستین تامسون و سم شاو است و این دو نفر به‌همراه جی جی آبرامز، بن استیون سون و لیز گولتزر، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال حضور دارند. سریال Castle Rock تنها سریال مشترک آبرامز و کینگ نیست که توسط شبکه هولو منتشر شده است؛ سریال 11.22.63، دیگر سریال مشترک این دو شخص بود که در سال ۲۰۱۶ از شبکه هولو منتشر شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده