// یکشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

گلیچ Legend of Zelda: Breath of the Wild محیط‌های چشم‌‌نواز زیر آب را نشان می‌دهد

یکی از کاربران بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild متوجه گلیچی شده است که ازطریق آن می‌توان طراحی‌های زیر آب را مشاهده کرد.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، جزو آن دسته از بازی‌هایی است که سرشار از راز و رمزهای مختلفی است. تابه‌حال موارد مخفی و نکات مختلفی از این بازی زیبا منتشر شده است و این موارد تمامی ندارند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر به نام らっしー متوجه یک جالب در The Legend of Zelda: Breath of the Wild شده است. در جریان این گلیچ بازیکنان می‌توانند جهان زیر آب را مشاهده کنند. باتوجه‌به ویدیو منتشر شده از این گلیچ، دیدن مرجان‌ها، سنگ‌ها و طراحی‌های داخل آب واقعا نفس‌گیر و عالی است. با اینکه در طول بازی این طراحی‌ها به‌وضوح قابل مشاهده نیستند، اما تیم سازنده جهان زیر آب بازی را با جزئیات بسیار بالایی طراحی کرده است.

یکی از احتمالات موجود این است که در ابتدا تیم سازنده قصد داشته است ویژگی شنا کردن در زیر آب را برای لینک فراهم کند، اما این مکانیزم در انتهای پروسه ساخت Breath of the Wild، از بازی حذف شده است. همچنین در نمایشگاه E3 2019 هم دنباله‌ی این بازی برای نینتندو سوییچ معرفی شد و باید منتظر ماند و ببینیم این نسخه چه مکانیزم‌های تازه‌ای را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. شاید شنا در زیر آب هم یکی از مواردی باشد که در آینده مشاهده خواهیم کرد.

در ادامه می‌توانید ویدیو این گلیچ را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده