// یکشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

Nightwolf دومین کاراکتر بسته الحاقی Mortal Kombat 11 خواهد بود

اد بون در حساب کاربری توییتر خود تصویر جدیدی را منتشر کرده است که به نایت‌ولف به‌عنوان دومین کاراکتر بسته الحاقی Mortal Kombat 11 اشاره دارد.

در جریان معرفی کاراکترهای اولین کامبت پک بازی Mortal Kombat 11، شاهد معرفی رسمی نایت‌ولف بودیم. ازطرفی شنگ سونگ در تاریخ ۲۸ خرداد ماه (۱۸ ژوئن) به‌عنوان اولین مبارز بسته الحاقی مورتال کامبت 11 در دسترس کاربران قرار گرفت. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اد بون، کارگردان مورتال کامبت 11 تصویری را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است که سلاح Tomahawk نایت‌ولف را نشان می‌دهد. ازاین‌رو می‌توان نتیجه گرفت که Nightwolf دومین کاراکتر بسته الحاقی Mortal Kombat 11 است.

مدتی پیش هم یکی از کاربران ردیت به نام Thethiny در جریان آپدیت Mortal Kombat 11 روی کامپیوتر و جست‌وجو در فایل‌های بازی، متوجه مواردی نظیر صحنه سینمایی آغاز مبارزه و تمام شدن مبارزه نایت‌ولف شده بود. همچنین فایل‌های دیگری هم وجود داشتند که از حضور وی در قسمت Towerهای بازی خبر می‌داد. این کاربر در گذشته هم فایل‌های حضور شنگ سونگ به‌عنوان اولین کاراکتر بسته الحاقی مورتال کامبت ۱۱ را پیدا کرده بود.

نکته‌ی جالب دیگر، این است که کاربر Thethiny یک بار دیگر مواردی را پیدا کرده است که به کاراکترهای اش از Evil Dead، جوکر از بتمن و شیوا و فوجین اشاره دارد. زمانی‌که Mortal Kombat 11 روی نینتندو سوییچ عرضه شده بود، یکی از کاربران با جست‌وجو در فایل‌های بازی متوجه نام این کاراکترها شده بود. ازطرفی با توجه به‌نحوه تمام شدن تریلر معرفی شخصیت‌های اولین کامبت پک بازی، به‌نظر می‌رسد اش و ترمیناتور دو مبارز انتهایی باشند.

ازاین‌رو احتمال دارد جوکر، شیوا و فوجین جزو کاراکترهای کامبت پک دوم Mortal kombat 11 باشند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

Nightwolf در Mortal Kombat 11


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده