// یکشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸

آداپتور مخصوص اتصال کنسول Nintendo 64 به پورت HDMI معرفی شد

دیگر وقت آن رسیده که نینتندو 64 قدیمی خود را از انبار درآورید؛ چرا که با آداپتور EON Super 64 می‌توانید بدون هیچ دردسری این کنسول خاطره‌انگیز را به تلویزیون‌ متصل کنید.

استفاده از کنسول‌های قدیمی و اتصال کابل‌های از رده خارج آن‌ها به تلویزیون‌ها و مانیتور‌های مدرن همواره با دردسر زیادی همراه بوده است. حالا شرکت EON Gaming با معرفی آداپتور Super 64 این کار را راحت‌تر از هر زمان دیگری انجام می‌دهد. این شرکت پیش از این نیز با عرضه آداپتور GCHD برای کنسول نسل ششمی نینتندو یعنی GameCube موفق شده بود تجربه‌ی خوبی را در اختیار طرفداران بازی‌های قدیمی قرار دهد.

خوشبختانه این وسیله برای کارکردن به هیچ منبع تغذیه یا وسیله جانبی‌ نیاز ندارد؛ فقط کافی است یک سر این آداپتور را به نینتندو 64 دوست داشتنی خود و سر دیگر آن را به پورت HDMI تلویزیون یا مانیتور متصل کنید و از تجربه‌ی مجدد بازی‌های خاطره انگیزی نظیر Super Mario 64 ،Star Fox و مجموعه‌ی افسانه زلدا لذت ببرید.

بر‌اساس توضیحات شرکت سازنده، Super 64 می‌تواند کیفیت بازی‌ها را به 480p ارتقا دهد؛ بدون آن که باعث ایجاد لَگ و کندی شود. این دستگاه علاوه بر مورد قبلی از قابلیت ویژه‌ای با نام Slick Mode برخوردار است که با صاف‌تر کردن لبه‌‌های تصاویر، ظاهر بازی‌ها را بیش از پیش بهبود می‌دهد و به آن‌ها جلای تازه‌ای می‌بخشد.

Super 64

بهبود کیفیت بازی توسط آداپتور EON Super 64

آداپتور EON Super 64 از بیست و دوم جولای (۳۱ تیر) امسال عرضه می‌شود و با قیمت نه چندان پایین ۱۴۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود. شما تا آن موقع می‌توانید به تاریخچه‌ی نینتندو 64 نگاهی بیندازید و با این کنسول خاطره‌انگیز بیشتر آشنا شوید.

به نظر شما با وجود اینکه امروزه تجربه‌ی بیشتر بازی‌های کنسول‌های قدیمی روی پلتفرم‌های مختلف به سادگی ممکن است، آیا باز هم چنین محصولاتی ارزش خرید دارند؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده