نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

شایعه: بازی Ghost of Tsushima در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد

کمتر از یک هفته پس از آن شایعه‌ی عرضه بازی Ghost of Tsushima در سال جاری، جیسون شرایر، سردبیر وب‌سایت کوتاکو، تاریخ انتشار بازی را سال ۲۰۲۰ اعلام و تنور شایعات را داغ‌تر کرد. با زومجی همراه باشید.

دقیقا یک هفته تا شروع رویداد مورد انتظار و عظیم E3 زمان باقی است و این روزها بازار شایعات به‌شدت داغ است. سونی هم که قرار نیست در این رویداد حضور داشته باشد، این چند وقت با شایعات و خبرهای ضد و نقیضی که این روزها از سه بازی انحصاری بزرگش به‌خصوص The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima منتشر می‌شود، رسما جامعه‌ی گیمرها را اسیر و کلافه کرده است! درحالی که همین چند روز پیش و با مشخص شدن رده‌ی سنی بازی Ghost of Tsushima در بلاگ PEGI شایعه‌ی عرضه‌ی آن در سال ۲۰۱۹ و انتشار خبرهای جدید و تریلرهایی از اثر مذکور در روزهای آتی را خواندیم، حالا با شایعه‌ای کاملا جدید طرف هستیم که در جریان آخرین اخبار بازی، سال ۲۰۲۰ را به‌عنوان موعد انتشار بازی یادآور می‌شود.

درحالی که شرایر، سردبیر بخش اخبار بلاگ کوتاکو، درقالب یک توییت اعلام کرد که بازی Cyberpunk 2077 با اندکی تاخیر در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد، در پاسخ یکی از کابران توییتر مشخص کرد که طبق شنیده‌هایش، بازی‌هایی مثل Ghost of Tsushima ،The Last of Us Part 2، دو بازی AAA از یوبیسافت، بازی جدید استودیو فرام‌سافتور (با همکاری جرج آر آر مارتین) و نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Final Fantasy 7، همه در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شوند و بله، شرایر هم مثل ما گیمرها از انتشار تمامی این بازی‌های بزرگ در سال ۲۰۲۰ متعجب شده است.

اگر به خبرهای قدیمی بازی Ghost of Tsushima نگاهی داشته باشیم، این سومین شایعه‌ای است که تاریخ انتشار بازی را زیر ذره‌بین می‌برد و پس از شهریور سال ۹۸، زمانی نامشخص از سال ۲۰۱۹، سال ۲۰۲۰ سومین موردی است که به‌عنوان تاریخ انتشار اثر مذکور و مورد انتظار استودیو ساکرپانچ مطرح شده است. درحالی که سونی و ساکرپانچ هنوز به آن شایعه‌ی سه/چهار روز پیش Ghost of Tsushima واکنشی نشان نداده‌اند، جیسون شرایر با توییت جدیدش یک شایعه‌ی جدید را در فضای مجازی پخش کرده است. از آنجایی که شرایر در کنار «گوست او سوشیما»، در توییتش به تاریخ انتشار بازی‌هایی مثل «سایبرپانک 2077» نیز اشاره کرده، برای مشخص شدن صحت ادعایش باید تا E3 صبر کنیم و واکنش و اخبار تیم‌های سازنده‌ی این بازی‌ها را که نام‌شان در این مطلب ذکر شد ببینیم. بازی Ghost of Tsushima در تاریخی نامشخص راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.

زومجی مثل سال‌های گذشته، رویداد E3 را به‌صورت زنده و مستقیم در قالب ویدیوهایی زنده، خبرها و مطالب لحظه‌ای پوشش می‌دهد و با دنبال کردن سایت و کانال تلگرامی زومجی، از تمامی حوادث این اتفاق جذاب و هیجان‌انگیز صنعت بازی آگاه خواهید شد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده