نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

فیلم «قصر شیرین» در بخش مسابقه جشنواره شانگهای حضور خواهد داشت

فیلم «قصر شیرین»، ساخته رضا میرکریمی در جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای حضور خواهد داشت.

«قصر شیرین» جدیدترین فیلم سینمایی رضا میرکریمی است. این فیلم سینمایی اولین بار در سی و هفتمین جشنواه فیلم فجر به نمایش درآمد. «قصرشیرین» موفق شده نظر برخی از منتقدان را به خود جلب کند. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، فیلم سینمایی «قصر شیرین» در بخش مسابقه جشنوراه فیلم شانگهای حضور خواهد داشت. این جشنواره بین‌المللی یکی از پانزده جشنواره‌ الف جهان محسوب می‌شود. جشنواره فیلم شانگهای از ۲۵ خرداد تا ۳ تیرماه برگزار خواهد شد. به تازگی نیز پروانه نمایش فیلم قصر شیرین صادر شده است.

قصر شیرین حامد بهداد

فیلم سینمایی «قصر شیرین» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی با بازی بازیگرانی مانند حامد بهداد، محمد عسگری، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان‌فر، یونا تدین و نیوشا علیپور ساخته شده است. رضا میرکریمی پیش‌تر فیلم‌های «یه حبه قند»، «دختر»، «امروز»، «به همین سادگی» و «خیلی دور، خیلی نزدیک» را ساخته است. حامد بهداد نیز سابقه بازی در فیلم‌های «آرایش غلیظ»، «جاندار»، «سد معبر»، «مارموز» و «چه خوبه که برگشتی» را دارد. 

آیا شما کاربران زومجی موفق به تماشای فیلم سینمایی «قصر شیرین» شده‌اید؟ نظر خود را درباره این فیلم با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده