// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۸

تصاویری از نسخه احتمالی کارت گرافیک‌های Radeon RX 5700 ازراک منتشر شد

به‌تازگی کمپانی ازراک تصاویری منتشر کرده که احتمالا نسخه‌ی مفهومی کارت‌های گرافیک سری Radeon RX 5700 را که از معماری Navi بهره‌مند هستند نشان می‌دهد.

بر اساس جدیدترین اخبار سخت افزار، کمپانی ASRock در جریان نمایشگاه Computex 2019 تصاویری از جدیدترین کارت گرافیک‌های خود منتشر کرده است. این تصاویر که نشان‌دهنده‌ی نسخه‌ی کانسپت یا مفهومی سه کارت‌ گرافیک ازراک هستند، پس از معرفی مادربرد جدید X570 در این نمایشگاه منتشر شده‌اند. این کارت‌ها در حال حاضر فاقد نام نهایی هستند. احتمال این‌که کارت گرافیک‌های جدید ازراک از چیپست جدید کمپانی ای ام دی با معماری Navi بهره‌مند باشد زیاد است.

ASRock

پیش‌تر کمپانی AMD تایید کرده بود که کارت‌های گرافیک سری Radeon RX 5000 این شرکت قرار است با مدل RX 5700 و در ماه جولای (۱۰ تیر ماه به بعد) روانه‌ی بازار شوند. از این‌رو و با درنظر داشتن این حقیقت که نمایشگاه Computex فرصت خوبی برای نمایش دادن این مدل‌ها و در کل معماری جدید Navi است، این احتمال که این کارت‌ها از معماری Navi بهره‌مند باشند تقویت می‌شود.

این سه کارت گرافیک که تصاویر آن‌ها را نیز در مطلب مشاهده می‌کنید، دارای سه عدد فن و فاقد پورت نمایش DVI هستند. کمپانی ازراک دو کارت گرافیک از سری Phantom و برای اولین بار، یک کارت گرافیک از سری Radeon با برند Taichi را به‌نمایش گذاشته است.

ASRock


منبع Video Cardz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده