// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳

ازراک از مادربرد جدید X570 Phantom Gaming-ITX TB3 رونمایی کرد

به‌تازگی کمپانی ازراک از مادربرد گیمینگ جدید خود با نام X570 Phantom Gaming-ITX TB3 رونمایی کرده که از سایر هم‌گروهی‌های سایز کوچک خود بهتر است.

بر اساس جدیدترین اخبار سخت افزار، اخیرا کمپانی ASRock از مادربرد جدید خود که جزو سری mini-ITX است و برای پشتیبانی از چیپست جدید کمپانی ای ام دی، یعنی X570 طراحی شده، رونمایی کرده است. این مادربرد که مناسب گیمینگ نیز هست X570 Phantom Gaming-ITX TB3 نام دارد. این محصول جدید با بهره‌مندی از ویژگی‌های بهتر از سایر برادران هم‌گروه و کوچک خود یک سر و گردن بالاتر است.

ASRock

از جمله‌ی ویژگی‌های مادربرد X570 Phantom Gaming-ITX TB3 می‌توان به بهره‌مندی از سرعت انتقال ۴۰ گیگابیت بر ثانیه با اتصال Thunderbolt 3 و روی درگاه یو‌اس‌بی Type-C، پشتیبانی از USB نسخه 3.2 و دارا بودن یک عدد اسلات PCI-Express نسخه‌ی 4.0 و از نوع x16 اشاره کرد. اتصال هارد دیسک یا سالید درایو نیز در این مادربرد از طریق اسلات PCI-Express نسخه‌ی 4.0 و از نوع x4 و SATA نسخه‌ی 6 گیگابیتی انجام می‌گیرد. چهار پورت ساتا از نوع ۶ گیگابیتی روی این مادربرد وجود دارد. از میان سایر ویژگی‌های این مادربرد می‌توان به چیپست وایرلس ۲.۴ گیگابیتی از نوع 802.11ax برای اتصال بی‌سیم، بلوتوث نسخه‌ی 5.0 و چیپست Intel i211-AT اشاره کرد.

توان و برق موردنیاز این مادربرد نیز از طریق یک کانکتور ۲۴ پین از نوع ATX و یک کانکتور ۸ پین از نوع EPS تامین می‌شود. حرارت منتقل شده به چیپست مادربرد نیز از طریق یک هیت‌سینک انتقال دما کاهش می‌یابد و در نهایت به یک هیت‌سینک دیگر که در زیر محل ورودی خروجی مادربرد قرار دارد منتقل می‌شود.

ASRock

نظرات خود را در مورد این مدل از مادربرد با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع TechPower Up
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده