// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷

بازی Dota Auto Chess یک گیم پس دریافت کرد

به‌تازگی بازی Dota Auto Chess که به‌عنوان یکی از حالت‌های بازی Dota 2 شناخته می‌شود، یک گیم پس دریافت کرده که امکانات تازه‌ای به بازی اضافه می‌کند.

بازی Dota Auto Chess از همان بدو انتشار در اوایل سال جاری میلادی به‌سرعت در حال گسترش و جذب مخاطبان است؛ به‌طوری که در ماه گذشته مشخص شد که این حالت خاص از بازی Dota 2 توانسته بیش از ۸ میلیون بازیکن منحصربه‌فرد داشته باشد. همچنین پیش‌تر بود که استودیو Drodo، استودیو سازنده‌ی بازی Dota Auto Chess، نسخه‌ی موبایل آن را به‌صورت ابتدایی منتشر کرد و در حال حاضر نیز کمپانی ولو در حال ساخت نسخه‌ی مختص‌به‌خود از این بازی است. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Drodo به‌خاطر محبوبیت بالای بازی استراتژی Dota Auto Chess، یک آپدیت برای آن منتشر کرده که یک گیم‌پس جدید را به آن اضافه می‌کند. پیام این استودیو را در زیر مشاهده می‌کنید:

بسته‌ی Game Pass جدید بازی Dota Auto Chess محتوای پرمیوم را در این بازی فعال می‌سازد و فروش و درآمد حاصل از آن، از سازندگان این حالت از بازی Dota 2 پشتیبانی می‌کند. کسانی که این بسته را خریداری کنند، به محتوای خاص آن دسترسی خواهند داشت.

این بسته که به ازای هر ماه تنها به قیمت یک دلار فروخته می‌شود، باعث فعال شدن آیتم‌های ظاهری و فانتزی و همچنین آیتم‌های اضافی و به اصطلاح Bonus می‌شود. توسعه‌دهنده‌ی بازی تاکید کرده که تمامی محتوای بازی برای تمامی بازیکنان به‌صورت رایگان باقی خواهد ماند. اما کسانی که این بسته را خریداری کنند، علاوه بر دسترسی به یک‌سری آیتم اضافی، باعث حمایت مالی از روند توسعه‌ی بازی نیز خواهند شد.

Dota Auto Chess

پس از خرید این بازی، تصویر آواتار شما مزین خواهد شد به یک نوار زرد رنگ و همچنین هنگامی که در حال چت کردن با دیگران هستید نیز مشخص خواهد شد که شما این بسته را خریداری کرده‌اید. پس از خریداری این بسته، بلافاصله یک شخصیت Baby Roshan برای شما آزاد خواهد شد تا از آن در بازی به‌عنوان بازیکن شطرنج استفاده کنید. خرید این بسته باعث دریافت یک‌سری آیتم‌ها و امتیازات اضافه مانند Candy اضافه نیز خواهد شد. با خرید گیم‌پس بازی Dota Auto Chess می‌توانید در نظرسنجی‌های مربوط به ساخت مهره‌های جدید شطرنج و همچنین مهره‌ها و شخصیت‌هایی که نیاز به بالانس دارند، شرکت کنید.

اگرچه تمامی موارد گفته شده جزیی هستند و امکانات خاصی در این بازی محسوب نمی‌شوند، اما با توجه به قیمت پایین گیم پس و همچنین در حال توسعه بودن بازی، با آن می‌توان به روند توسعه و پشتیبانی از بازی توسط استودیو Drodo کمک کرد. آن‌ها با ساخت این حالت از بازی دوتا 2، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ را در دسترس طرفداران قرار داده‌اند و پرداخت ماهی یک دلار در ازای این کار، هزینه‌ی زیادی نیست. بازی Dota Auto Chess در حال حاضر به‌عنوان یکی از حالت‌های کاستوم بازی Dota 2، به‌صورت انحصاری برای پی سی در دسترس است.

اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در این‌ باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده