// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تریلر معرفی COD: Modern Warfare بیش از ۲۰ میلیون بار تماشا شده است

با گذشت سه روز از منتشر شدن تریلر معرفی Call of Duty: Modern Warfare، بیش از ۲۰ بار تماشا شده است.

چهار روز پیش بود که بازی Call of Duty: Modern Warfare به‌صورت رسمی معرفی شد و مشخص شد که با یک ریبوت از مجموعه مدرن وارفر روبه‌رو هستیم. طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر بازی COD: Modern Warfare، تنها در سه روز اولیه نمایشش، توانسته است بیش از ۲۰ میلیون بازدید داشته باشد. به‌عبارتی تقریبا ۲۱ میلیون بار این تریلر تماشا شده است. ازاین‌رو ویدیو معرفی کالاف دیوتی: مدرن وارفر توانسته است در جایگاه بیست و دوم ویدیوهای ترند شده یوتیوب قرار بگیرد.

همچنین ۴۰۱ هزار نفر این ویدیو را پسندیده‌اند و ۱۴ هزار نفر هم از ویدیو معرفی جدیدترین نسخه کالاف دیوتی، ناراضی بوده‌اند. یکی از مواردی که مجموعه Call of Duty همیشه در آن خوب عمل کرده است، موسیقی است و دراین‌میان موسیقی‌های Call of Duty: Infinite Warfare را می‌توان جزو بهترین‌های این سری دانست. حال تیلور کوروساکی، کارگردان روایت استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که سارا شکنر، آهنگساز نسخه Infinite Warfare، وظیفه آهنگسازی نسخه ریبوت مدرن وارفر را برعهده گرفته است.

از دیگر کارهای سارا شکنر در این سال‌های اخیر می‌توان‌به بازی Anthem و Assassin's Creed Origins اشاره کرد که این دو محصول هم ساندترک‌های گوش‌نوازی داشتند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ از دیگر اخبار حول Call of Duty: Modern Warfare هم می‌توان‌به عرضه محتویات پس از عرضه این بازی اشاره کرد که ابتدا در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده