نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴

اولین پوستر و تیزر فصل چهارم سریال Preacher منتشر شد

شبکه AMC اولین تیزر و پوستر رسمی فصل چهارم و پایانی سریال Preacher را منتشر کرده که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی این سریال هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر و پوستر فصل چهارم سریال Preacher (پریچر) منتشر شده است. به نقل از BloodyDisgusting، شبکه AMC به تازگی اولین تیزر رسمی فصل چهارم این سریال را منتشر کرده که در این تیزر کوتاه که زمانش حدود ۱۶ ثانیه است، شاهد تصاویری از اتفاقات فصل پایانی آن هستیم که این تیزر با فیلتر متفاوتی ساخته و منتشر شده است، اما این ویدیو حاوی تصاویری است که از نبرد پایانی آن و پایان دنیا خبر می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این تیزر کوتاه، اولین پوستر رسمی فصل پایانی سریال Preacher نیز منتشر شده که در این پوستر شاهد حضور جسی، تولیپ و کسدی هستیم که هر سه ظاهر شیطان و متفاوتی در این پوستر دارند که قسمت بالای پوستر به وقوع آخر الزمان و نابودی زمین و احتمالا جهنم اشاره می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فصل چهارم سریال Preacher

دومینیک کوپر در نقش جسی کاستر، جو گیلگان در نقش کسدی، روث نگا در نقش تولیپ اهیر، پیپ تورنس در نقش هر استار، نوآ تیلور در نقش آدولف هیتلر، گراهام مک‌تاویش در نقش سینت او کیلرز، جولی آن امری در نقش لارا فیدراستون و ایان کالتای در نقش Arseface از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Preacher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال براساس کمیکی به همین نام اثر گارث انیس و استیو دیلون تولید و منتشر می‌شود. وظیفه ساخت و تولید فصل چهارم سریال Preacher، مانند سه فصل اول بر عهده سث روگن و ایوان گلدبرگ بوده است. 

فصل چهارم سریال Preacher مانند فصل گذشته در ۱۰ قسمت تولید شده و پخش فصل پایانی سریال پریچر قرار است از تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۹ (۱۳ مرداد ۱۳۹۸) از شبکه AMC آغاز شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده