// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

آپدیت 1.21 بازی Days Gone در دسترس قرار گرفت

در جریان آپدیت 1.21 بازی Days Gone که هم‌اکنون در دسترس است، چالش‌های هفتگی به بازی اضافه شده‌ است.

بازی Days Gone تقریبا دو ماه پیش به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه شد و استودیو بند (Bend Studio)، سازنده دیزگان، با انتشار آپدیت‌های مختلف، سعی دارد مشکلات بازی را رفع کند و محتویات بیشتری را در دسترس کاربران قرار بدهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی آپدیت بازی Days Gone منتشر شده است. به‌روزرسانی 1.21 را می‌توان بزرگ‌ترین به‌روزرسانی دیزگان از زمان عرضه‌ دانست که تعدادی از باگ‌ها و مشکلات بازی را رفع می‌کند، اما مهم‌ترین موردی که در این به‌روزرسانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، چالش‌های هفتگی است؛ چالش‌هایی که در گذشته تیم سازنده اعلام کرده بود که در قالب یک بسته الحاقی، پس از عرضه‌ی بازی به دیزگان اضافه می‌شوند.

چالش هفتگی هر هفته اسم مخصوص‌به خودشان را دارند که Surrounded نام چالش این هفته است و بازیکنان باید گروهی از فریکرها را از بین ببرند. باتوجه‌به عملکردتان می‌توانید مدال برنز، نقره یا طلا را کسب کنید. همچنین در پایان چالش کردیت هم به‌دست می‌آورید (میزان دریافت اعتبار شما به مدالی که به شما داده می‌شود، در ارتباط است). در ادامه مشخص شده است که چالش هفتگی Days Gone، در روز جمعه هر هفته تغییر می‌کند. همچنین تروفی‌های جدیدی هم به Days Gone اضافه شده‌اند که با انجام چالش‌های هفتگی آن‌ها را کسب می‌کنید.

بازی Days Gone توانست از زومجی نمره‌ی ۶.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

Days Gone با اینکه ابدا تبدیل به آن بازیِ شدیدا مورد انتظار حاضر در کنفرانس‌های مطبوعاتی سونی نشده است و باگ‌ها، برخی ضعف‌های حاضر در گرافیک فنی، اشکالات محدود گان‌پلی و طراحی مراحل نه‌چندان هوشمندانه و پرتکرار، تمامی دقایقش را از رسیدن به این هدف بازمی‌دارند، ولی می‌تواند برای خیلی‌ها هم اثری سرگرم‌کننده باشد. چون شما را با دیکن سینت جان به جهانی می‌فرستد که در آن باید تک‌تک گام‌های‌تان را فکرشده بردارید و هرگز در امنیت کامل به سر نمی‌برید. ساخته‌ی تازه از راه رسیده‌ی Bend Studio، از منظر داستانی هم Days Gone به هیچ عنوان وضعیت غیر قابل قبولی ندارد و فقط مشکل این‌جا است که سطح کیفیِ قصه‌گویی‌های حاضر در آن، دائما دچار افت‌وخیزهای قابل‌توجه می‌شوند. طوری که اکثر لذت‌هایی که می‌توان از دنبال کردن روایت داستانی‌اش برد، گذرا به نظر برسند و تاثیر بلندمدتی روی مخاطب، نداشته باشند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده