// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تاریخ انتشار سرویس EA Access برای پلی استیشن 4 مشخص شد

کاربران پلی استیشن 4 در تاریخ دو مرداد ماه (۲۴ جولای) می‌توانند از سرویس EA Access استفاده کنند.

در اوایل سال جاری میلادی شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) اعلام کرده بود که سرویس EA Access در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت. همچنین اعلام شد که این سرویس در ماه جولای عرضه می‌شود، اما تاریخ دقیق آن مشخص نشد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز اعلام کرده است که سرویس EA Access در تاریخ دو مرداد ماه (۲۴ جولای) در دسترس کاربران PS4 قرار خواهد گرفت. کاربران می‌توانند اشتراک ماهیانه این سرویس را با قیمت ۵ دلار یا اشتراک سالیانه را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنند. کاربران با خرید سرویس EA Access، به لیست بازی‌های رایگان الکترونیک آرتز دسترسی پیدا می‌کنند که از میان آن‌ها می‌توان‌به Battlefield V اشاره کرد.

همچنین در آینده بازی‌های دیگری نظیر Anthem هم به این سرویس اضافه خواهد شد. همچنین جدا از دسترسی رایگان به بازی‌ها، بازیکنان می‌توانند ۱۰ درصد تخفیف برای بازی‌های آینده را دریافت کنند. همچنین به نسخه آزمایشی بازی‌های پیش روی هم دسترسی پیدا می‌کنید. علاقه‌مندان می‌توانند از اینجا لیست کامل بازی‌هایی را که هم‌اکنون در سرویس EA Access قرار دارند، مشاهده کنند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا از سرویس EA Access استفاده می‌کنید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده