// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

Piranha Plant در بازی Super Smash Bros Ultimate به‌زودی از حالت رایگان خارج می‌شود

اگر تا به امروز مبارز Piranha Plant در Super Smash Bros Ultimate را دریافت نکرده‌اید، زودتر این کار را انجام بدهید زیرا از ۹ تیر ماه، Piranha Plant دیگر رایگان نخواهد بود.

Piranha Plant یا همان گیاه‌ آدم‌خوار سری ماریو، به‌عنوان اولین کاراکتر بسته الحاقی Super Smash Bros Ultimate معرفی شد. این مبارز به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته بود. البته این مبارز تنها به‌صورت رایگان در دسترس بازیکنانی قرار گرفته بود که تا قبل از تاریخ ۱۱ بهمن ماه ۹۷ (۳۱ ژانویه) بازی را خریداری کرده و برای دریافت‌اش ثبت‌نام کرده بودند. حال اگر جزو کاربران واجد شرایط هستید و ثبت نام نکرده‌اید، نسبت‌به ثبت‌نام برای Piranha Plant اقدام کنید، زیرا در تاریخ یکشنبه ۹ تیر ماه (۳۰ ژوئن) این کاراکتر از حالت رایگان خارج می‌شود و به یکی از مبارزان پولی بازی تبدیل خواهد شد.

همچنین آن دسته از افرادی که کاراکتر را قبل از ۱۱ بهمن ماه به‌صورت رایگان دریافت کرده‌اند، یک کد از سوی نینتندو دریافت خواهند کرد که تا فردا بیشتر اعتبار ندارد و می‌توانند Piranha Plant به‌صورت دائم روی حساب کاربری خود داشته باشند. دراین‌میان اشاره کنم که اگر ثبت‌نام کردید و صلاحیت دریافت Piranha Plant را نداشتید، باید در صورت نیاز او را با قیمت ۵.۹۹ دلار خریداری کنید، زیرا این مبارز جزو کاراکترهای Fighters Pass سوپر اسمش برادرز نیست و به‌صورت جداگانه به‌فروش می‌رسد.

از میان کاراکترهای فایترپس بازی Super Smash Bros Ultimate، تابه‌حال جوکر، قهرمان سری Dragon Quest و بانجو کازویی معرفی شده‌اند و حال دو کاراکتر دیگر مانده است که هنوز هیچ اطلاعاتی از آن‌ها در دسترس نیست. دراین‌میان اشاره کنم که جوکر هم‌اکنون در دسترس است و قهرمان دراگون کوئست در تابستان و بانجو کازویی در پاییز عرضه می‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند فایتر پس Super Smash Bros Ultimate را با قیمت ۲۴ دلار خریداری کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر Pirhana Plant در بازی سوپر اسمش برادرز آلتیمیت را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده