نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

دیزی ریدلی تایید کرد که او در سه گانه جدید جنگ ستارگان حضور ندارد

دیزی ریدلی، بازیگر نقش ری، در مصاحبه جدید خود تایید کرد که او قرار نیست در سه‌گانه جدید جنگ ستارگان حضور داشته باشد.

سه‌گانه جدید و سوم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) اولین نقش آفرینی مهم دیزی ریدلی بود که او نقش ری را در این فیلم‌ها بر عهده داشته است. حال او قرار است بار دیگر در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) به ایفای نقش بپردازد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، او قرار نیست در سری جدید مجموعه جنگ ستارگان بازگردد. دیوید بنیاف و دی بی وایس، سازندگان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، وظیفه نوشتن فیلم بعدی جنگ ستارگان را بر عهده دارند، اما اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. حال در مصاحبه با BuzzFeed، ریدلی بار دیگر تایید کرد که فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker قرار است آخرین نقش آفرینی او در دنیای جنگ ستارگان باشد. ریدلی گفت:

من در سه‌گانه بعدی حضور ندارم.

Star Wars: The Rise of Skywalker

پیش از این شایعاتی مبنی بر احتمال حضور ریدلی در یکی از دو سه‌گانه جدید جنگ ستارگان منتشر شده بود، اما ریدلی گفت که او قرار نیست در سه‌گانه Star Wars به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون، کارگردان و نویسنده فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) یا سه‌گانه جنگ ستارگان به نویسندگی بنیاف و وایس حضور داشته باشد. ریدلی در ادامه به هر دو مجموعه در دست توسعه اشاره کرد و گفت:

آن‌ها همیشه گفته‌اند که داستان‌های جداگانه‌ و متفاوتی را نسبت به مجموعه اصلی روایت خواهند کرد.

سه قسمت بعدی فیلم Star Wars به ترتیب در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱)، ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) و ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) اکران خواهند شد. اما آیا ریدلی روزی به دنیای جنگ ستارگان باز خواهد گشت؟ او این موضوع را تایید یا رد نکرد و تنها گفت که این یک دنیای فوق‌العاده است و زمان بسیار خوبی را در آن گذرانده است. ریدلی همچنین در این مصاحبه گفت که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به شبکه‌های اجتماعی ندارد.

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker به کارگردانی جی جی آبرامز، برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده