// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Paint Balls Rush؛ رهاسازی استرس با رنگ‌ها

بازی موبایل Paint Balls Rush اثری است که با جشنواره‌ای از رنگ‌ها استرس شما را می‌زداید و همزمان سرگرم‌تان می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Paint Balls Rush توسط استودیو Dreamplay Games و در سبک آرکید عرضه شده است. این بازی را می‌توان اثر ساده‌ای دانست که برای سرگرم کردن لحظه‌ای بازیکنان این پلتفرم و دور کردن استرس از آن‌ها طراحی شده است. ریتم این بازی اندروید بسیار ساده است و تنها با یک دست می‌توانید بهترین رکوردها را در این بازی به ثبت برسانید.

شما در این بازی آیفون وظیفه دارید که توپ‌های رنگی را به پیش ببرید و رنگ‌هایی را که مشابه نیستند به جلو هل دهید. این کار در حالی انجام می‌شود که می‌توانید توپ‌های هم‌رنگ را با سرعت بیش‌تری بترکانید و در مسیری آزاد به حرکت خود ادامه دهید. به همین سادگی مراحل را پیش خواهید برد و با زدن بهترین رکوردها می‌توانید از عناصر متنوع بازی هم استفاده کنید. بازی از تله‌های مختلفی هم روی صفحه تشکیل شده است که باید مراقبشان باشید. این تله‌ها تعداد توپ‌های هم‌رنگ شما را بسیار کاهش می‌دهند و دیگر نمی‌توانید پیشروی زیادی داشته باشید. اگر می‌خواهید حرفه‌ای‌تر بازی کنید، سعی کنید مسیرهایی را انتخاب کنید که هم‌رنگ شما هستند. البته رنگ شما ممکن است در طول یک مرحله بارها عوض شود و حتما باید حواس‌تان به این مورد باشد.

بازی Paint Balls Rush شامل المان‌های جذابی است که باعث چشم‌نوازی بازی روی صفحه گوشی می‌شود. درواقع این اثر بیش‌تر به واسطه جلوه‌های رنگی که دارد جز بهترین بازی های اندروید است و گیم‌پلی‌اش را شاید در بسیاری از آثار این پلتفرم دیده بودیم. این جلوه‌های خاص و جذاب چشمان شما را نوازش می‌دهد و رنگ‌ها بسیار آرامش‌بخش هستند. توپ‌های رنگی را در هر تعداد می‌توانید جمع‌آوری کنید و از حرکت دادن انبوهی از آن‌ها لذت ببرید.

Paint Balls Rush
Paint Balls Rush
Paint Balls Rush

تله‌های بازی Paint Balls Rush همان بلوک‌های سفیدی هستند که ناگهان در مسیر تغییر رنگ پیدا می‌کنند یا به‌صورت لحظه‌ای از بالا به روی توپ‌ها می‌ریزند. البته به بازیکن فرصت داده می‌شود تا توپ‌های خود را حرکت دهد و گرفتار این تله نشود. بازی شامل جلوه‌های انیمیشنی جذابی هم هست که کاملا با گرافیک ناب بازی اخت شده است و هردو باهم جشنواره جذابی از رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارند. این جشنواره روح شما را نوازش می‌دهد و سازندگان هم دلیل اصلی ساخت چنین اثری را کمک به دورکردن استرس از افراد عنوان کرده‌اند.

Paint Balls Rush اثری برای به آرامش رسیدن ذهن شما است و می‌تواند استرس را نابود کند

بازی Paint Balls Rush از Stageهای متنوعی تشکیل شده است و هربار هم چند رنگ محدود و مختلف جلوی شما قرار می‌دهد. این مراحل با این رنگ‌ها شناخته می‌شوند و رنگ‌ها می‌توانند همسو یا ضد حرکت شما باشند. دقت کنید که با برخورد به توپ‌های غیرهم‌رنگ حرکت شما بسیار کند خواهد بود و هل دادن این بلوک‌ها شما را به‌ سوی تله‌ها راهنمایی می‌کند. اما هم‌رنگ‌ها حکم یک بوستر را برای شما دارند و سریعا توپ‌های شما را جا به جا می‌کنند. به توپ‌ها اجازه ندهید که جدا شوند و به تله‌ها برخورد کنند. این تله‌ها دسته منظم توپ‌های شما را به کل از هم می‌پاشند و خیل عظیمی از آن‌ها به واسطه همین درهم‌پاشیدگی از گروه جا می‌مانند.

Paint Balls Rush
Paint Balls Rush
Paint Balls Rush
همسو با توپ‌های هم‌رنگ حرکت کنید و مراقب تله‌های روی مسیر هم باشید

در پایان هر مرحله از بازی Paint Balls Rush تنها امتیاز توپ‌هایی محاسبه می‌شود که به خط پایان رسیده‌اند و دیگر توپ‌ها جایی در رکوردزنی شما نخواهد داشت. هدایت و کنرل توپ‌ها از طریق یک هاله نورانی سفیدرنگ است که در مرکز توپ‌ها قرار دارد و شما با حرکت دادن آن درواقع مرکز قرارگیری این توپ‌ها را مشخص می‌کنید. بلوک‌هایی که به شما برخورد می‌کنند کم کم رنگ توپ‌های شما را می‌گیرند و همسو می‌شوند. با ترکاندن بلوک‌ها هم می‌توانید توپ‌های خود را بیش‌تر کنید و حجم بیش‌تری از صفحه را تحت تاثیر قرار دهید.

بازی Paint Balls Rush را می‌توانید در اوقات فراغت خود تجربه کنید و در جاهاس پراسترس قدری از تنش روحی خود بکاهید. درواقع این اثر می‌تواند یکی از رسالت بازی‌های موبایل را برآورده کند و به عنوان یک بازی همراه کمک حال شما باشد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Paint Balls Rush


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده