نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

پلاتینیوم گیمز ساخت سه گانه ای از بازی Astral Chain را تکذیب کرد

تاکاهیسا تائورا، کارگردان بازی Astral Chain به‌طور رسمی شایعه‌ی به‌وجود آمده مبنی بر سه گانه بودن این اثر را تکذیب کرد و آن را یک اشتباه ترجمه‌ای خواند.

چند ماه پیش بود که استودیوی پلاتینیوم گیمز که آن را با ساخت آثاری چون Nier و بایونتا‌ می‌شناسیم خبر از ساخت بازی انحصاری جدیدی برای نینتندو سوییچ داد. بازی Astral Chain طی تریلری در رویداد نینتندو دایرکت در E3 2019 به نمایش در‌آمد. در این تریلر مشخص شد بازی قرار است در سبک اکشن و هک اند اسلش باشد. علاوه بر این ما با مکانیزم بازی، ویژگی شخصیت‌ها و تا حدودی داستان بازی آشنا شدیم؛ داستانی که سرزمینی را نشان می‌دهد که در حال نابودی است و شما باید آن را نجات دهید.

در هفته‌ی گذشته IGN شعبه هلند طی مصاحبه‌ای با تاکاهیسا تائورا، کارگردان بازی آسترال چین خبری را منتشر کرد که  قرار است سه‌گانه‌ای از این بازی به شرط این‌که بتواند فروش خوبی را کسب کند، ساخته شود؛ اما طولی نکشید تا کارگردان بازی این خبر را تکذیب کند.

تاکاهیسا تائورا در توییتر خود و همچنین شعبه‌ی ژاپن IGN تاکید کرد که مصاحبه‌ی هفته‌ی گذشته‌ی وی اشتباه برداشت شده است و تنها چیزی که او در آن گزارش گفته، این بود که در حین تولید بازی به این نتیجه رسیده که این اثر پتانسیل زیادی دارد و ممکن است بازی‌های بیشتری از آن در آینده تولید شود.

بازی آسترال چین قرار است در تاریخ ۳۰ آگوست (هشت شهریور) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.


    منبع Dualshockers
    اسپویل
    برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
    کاراکتر باقی مانده