نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

اسکوئر انیکس در حال ساخت نسخه‌ی بعدی سری Dragon Quest HD است

 طرفداران سری بازی‌های Dragon Quest، باید تا نسل آینده برای نسخه‌ی جدید منتظر بمانند.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت Square Enix در تاریخ ۲۷ ژوئن (۶ تیر)،‌ آگهی استخدامی را منتشر کرد که ساخت نسخه‌ی بعدی از سری بازی‌های Dragon Quest را تایید می‌کند. تیم دوم اسکوئر انیکس که تجربه‌ی کار روی نسخه‌های قبلی سری را دارد، مسئول ساخت نسخه‌ی جدید است. این نسخه هنوز به طور رسمی Dragon Quest XII نامیده نمی‌شود اما احتمال انتخاب چنین نامی برای آن بالا است.

آگهی استخدام، شامل پیغامی از طرف تاکشی اوچیکاوا، رئیس تیم دوم اسکوئر انیکس و کارگردان بازی Dragon Quest XI، می‌شود و بیان می‌کند که هدف استودیوی سازنده،‌ نشان دادن جذابیت سری Dragon Quest به تمام دنیا است. در ادامه نیز اشاره می‌شود که این بازی عنوان HD را یدک خواهد کشید و برای کنسول‌های نسل بعد برنامه ریزی شده است. همچنین این پیام، بیان می‌کند که مراحل ساخت اولیه بازی به اتمام رسیده است و اکنون تمام تمرکز تیم سازنده،‌ روی مرحله‌ی اصلی ساخت بازی و بالا بردن کیفیت آن است.

یوجی هوری، خالق سری نیز چندی پیش اعلام کرده بود که تا انتشار دراگون کوئست 12، مدت زیادی باقی مانده است که با آگهی منتشر شده تطابق دارد. در نهایت بیان شده است که وی مانند همیشه در ساخت این نسخه دست خواهد داشت. اسکوئر انیکس طبق این آگهی، به دنبال طراح سیستم مبارزات، طراح انیمشن چهره، طراح پس زمینه‌ی دو بعدی، طراح انیمیشن و طراح فنی است.

اگر از طرفداران سری Dragon Quest  هستید، بهتر است بدانید که در جریان نمایشگاه E3 امسال،‌ از تاریخ عرضه‌ی بازی Dragon Quest 11S: Echoes of an Elusive Age-Definitive Edition رونمایی شد و همچنین حضور شخصیت‌های بازی دراگون کوئست 11 برای بازی Super Smash Bros تایید شد.

نظر شما در مورد سری Dragon Quest چیست؟ آیا منتظر نسخه‌ی جدید آن هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده