// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل Spirit Roots؛ بازگشت به خانه

Spirit Roots یک بازی ماجراجویی و دو بعدی است که روایت‌گر ماجراجویی پسری است که در جهانی آشفته، در راه بازگشت به خانه‌ی خود است.

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی جذاب و داستان محور رفته‌ایم که بازیکنان برای تجربه‌اش نیازی به اینترنت ندارند و در هر مکانی که باشند، می‌توانند آن را تجربه کنند. بازی اندروید و آیفون Spirit Roots یک بازی ماجراجویی دو بعدی است که تیم سازنده برای سرگرم کردن بیشتر مخاطب، از مجموعه‌هایی نظیر Rayman الهام گرفته است. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید Spirit Roots روایت‌گر سرزمین‌هایی است که دارای بخش‌های مختلفی هستند و برای سالیان سال در جنگ به‌سر می‌برند. حال از هر سرزمین تنها یک بخش باقی‌مانده است؛ ازاین‌رو تصمیم می‌گیرند تا جنگ را کنار بگذارند و درکنار یکدیگر قرار بگیرند. این کار باعث می‌شود به یک سرزمین کامل تبدیل شوند، اما اگر یکی از بخش‌ها سرپیچی کند چه اتفاقی می‌افتد؟ در واقع بازی موبایل Spirit Roots شما را در نقش پسرکی قرار می‌دهد که به‌خاطر سرپیچی یکی از بخش‌های سرزمین تازه شکل گرفته، از خانه خود دور مانده است و حال در ماجراجویی خطرناک‌اش باید به هر قیمتی که شده است، به خانه برگردد.

Spirit Roots

پیدا کردن سکه‌های بازی آیفون و اندروید Spirit Roots وترکیب‌اش با پلتفرمینگ بازی، سبب شده است تا اسپریت روتس به یک بازی لذت‌بخش و دلنشین تبدیل شود

با شروع بازی موبایل Spirit Roots یک بخش تمرینی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در این بخش به‌خوبی نحوه‌ی بازی کردن و استفاده دکمه‌های مختلف را یاد می‌گیرید. نحوه‌ی بازی کردن در بازی دو بعدی و ماجراجویی Spirit Roots بدین شکل است که یک آنالوگ مجازی در سمت چپ صفحه نمایش طراحی شده است که ازطریق آن می‌توانید شخصیت بازی را هدایت کنید. در سمت راست، سه دکمه‌ی مختلف قرار گرفته‌اند. اولین دکمه برای پریدن است و دومین دکمه، برای ضربه‌زدن طراحی شده است. کاراکتر اصلی داستان یک شمشیر دارد که به‌واسطه‌ی آن می‌تواند دشمنان داخل بازی را از بین ببرد. همچنین یک سلاح دوربرد هم دارید که ازطریق دکمه‌ی سوم، می‌توانید با آن شلیک کنید. اصلی‌ترین دغدغه‌ی کاربران برای تجربه‌ی بازی اندروید و آیفون Spirit Roots این است که استودیو سازنده برای سرگرم کردن کاربران و ارزشمند ساختن بازی از چه مواردی استفاده کرده است. زمانی‌که وارد بازی می‌شوید و طراحی‌ گرافیکی را مشاهده می‌کنید، ناخودآگاه یاد سری Rayman می‌افتید. تیم سازنده از ساختار گرافیکی این بازی استفاده کرده است تا کاربران تجربه‌ی دلنشینی را کسب کنند. همچنین همانند این مجموعه کاراکتر بازی در هر مرحله می‌تواند تعدادی سکه را جمع کند یا بعضی از‌ آن‌ها را نجات دهد.

Spirit Roots دارای درجه سختی‌های مختلفی است که بازیکنان در ابتدای بازی می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند

پیدا کردن سکه‌های بازی آیفون و اندروید Spirit Roots و ترکیب‌اش با پلتفرمینگ بازی، سبب شده است تا اسپریت روتس به یک بازی لذت‌بخش و دلنشین تبدیل شود. دراین‌میان اشاره کنم که برداشتن این سکه‌ها کاملا اختیاری است، اما برای باز کردن سایر بخش‌های جهانی که در آن هستید به ستاره‌ها نیاز دارید. در واقع هر سطح دارای سه ماموریت است که با انجام تمامی آن‌ها می‌توانید سطح کامل‌شده را سه ستاره کنید. حال گرفتن تمامی سکه‌های یک سطح هم جزو ماموریت‌های هر سطح به‌حساب می‌آید. بخش‌های جهان کلی بازی، همان مراحل Spirit Roots هستند. به‌عبارتی بازی داستان‌محور Spirit Roots دارای پنج مرحله مختلف است که هر مرحله شامل سطح‌های متفاوتی می‌شود. همچنین طراحی‌های محیطی این مراحل با یکدیگر متفاوت هستند تا بازیکنان تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند. مورد دیگری که کمتر سازنده‌ای برای بازی خود به آن توجه می‌کند، استفاده از درجه سختی است. Spirit Roots دارای درجه‌های سختی مختلفی است که بازیکنان در ابتدای بازی می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

Spirit Roots

بازی موبایل Spirit Roots جزو آن دسته از بازی‌هایی است که به‌واسطه‌ی داستانی قابل قبول و گیم‌پلی لذت‌بخش، می‌تواند کاربران را به‌خوبی سرگرم کند. اگر جزو هواداران بازی‌های ماجراجویی هستید که طراحی‌های رنگارنگ و دلنشینی داشته باشد، Spirit Roots بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Spirit Roots


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده