// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶

تریلر فصل دوم Apex Legends در آستانه آغاز آن منتشر شد

۱۱ تیر ماه فصل دوم بازی Apex Legends در دسترس قرار می‌گیرد و حال تریلر سینمایی و جذاب بازی تغییرات فصل دوم را به‌نمایش گذاشته است.

استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازی Apex Legends، سعی دارد به‌واسطه‌ی فصل‌های مختلف، محتویات تازه‌ای را در دسترس کاربران بازی بتل رویال خود قرار بدهد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر سینمایی فصل دوم Apex Legends در دسترس قرار گرفته است. در جریان این ویدیو جذاب واتسون، قهرمان تازه معرفی‌شده بازی، را مشاهده می‌کنیم.

در ابتدای ویدیو، شاهد آکتین و بنگالور هستیم که با همکاری یکدیگر جیبرالتر را از بین می‌برند. در ادامه آکتین و میراژ وارد درگیری می‌شوند و آکتین از ویژگی جامپ‌پد خود استفاده می‌کند و به میراژ حمله می‌کند. در انتهای نبرد کاراکترهای بازی، واتسون را می‌بینیم که وارد صحنه می‌شود و از مهارت خود برای نجات آکتین استفاده می‌کند. جدا از نمایش مهارت‌های شخصیت‌ها، موردی که در تریلر سینمایی ایپکس لجندز به‌چشم می‌خورد، تغییرات احتمالی نقشه‌ی بازی است.

در واقع شخصی مرموز که در گذشته و سایت ردیت شایعه شده بود اسم او کریپتو است، یک بمب مغناطیسی را منفجر می‌کند که باعث ایجاد تغییراتی در ظاهر نقشه‌ی بازی می‌شود. همچنین در ادامه هیولاها و دایناسورها را مشاهده می‌کنیم. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده برای فصل دوم ایپکس لجندز را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. فصل دوم این بازی در تاریخ ۱۱ تیر ماه (دو جولای) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده