نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷

تلاش سازندگان Star Wars Jedi: Fallen Order برای حذف کردن صفحات لودینگ از بازی

گویا سازندگان Star Wars Jedi: Fallen Order تمام تلاش خود را می‌کنند تا بازیکنان طی تجربه‌ی اثر، با هیچ صفحه‌ی لودینگی برخورد نداشته باشند. همچنین ظاهرا بازی حالت نیو گیم پلاس نخواهد داشت.

پس از کش‌وقوس‌های فراوانی که الکترونیک آرتز طی سالیان گذشته برای ساخت و انتشار یک بازی AAA از سری «جنگ ستارگان» طی کرد و حتی استودیوهایی مثل ویسرال گیمز هم طی این جریان‌ها تعطیل شدند، به‌نظر می‌رسد که استودیو ریسپاون بالاخره می‌تواند آن بازی مناسب و درجه‌یک را که Star Wars Jedi: Fallen Order باشد، تحویل گیمرها بدهد و EA را هم راضی کند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order که در جریان E3 2019 شاهد نمایش‌های مختلفی از آن بودیم و گیم‌پلی کامل و ۲۶ دقیقه‌ای آن را نیز همین اخیرا تماشا کردیم، در کنار ارائه‌ی داستان و گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده گویا از نظر فنی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد؛ چرا که در جریان آخرین اخبار بازی، مشخص شده است که بازیکنان در زمان تجربه‌ی اثر قرار نیست با صفحه‌های لودینگ برخورد داشته باشند. سازندگان بازی که اخیرا مشخص کرده‌اند که به‌جای استفاده از موتور گرافیکی فراست‌بایت، اثر جدیدشان را با موتور گرافیکی آنریل انجین 4 بهینه‌ کرده‌اند، در گفت‌وگو با نشریه‌ی گیم‌اینفورمر اعلام کردند که تجربه‌ی بازی برای گیمرها خالی از صفحات لودینگ خواهد بود و سفر به سیاره‌های مختلف، ورود به مکان‌های جدید یا انتقال از کات‌سین به گیم‌پلی، همگی بدون لحظه‌ای درنگ و نمایش صفحه‌ی لودینگ انجام می‌شوند و درحال حاضر، اعضای تیم سازنده‌ی بازی تمام تلاش خود را برای اجرایی شدن این مهم، متمرکز کرده‌اند؛ به‌عنوان مثال، طی سفر به یک سیاره با سفینه‌تان که احتمالا می‌توانید آن را شخصی‌سازی هم بکنید، می‌توانید در محیط سفینه بگردید و با NPCهای حاضر در آن تعامل داشته باشید.

Star Wars: Jedi Fallen Order

درکنار موضوع عدم وجود صفحات لودینگ، اعضای تیم ریسپاون مشخص کردند که بازی در زمان عرضه از حالت فوتو مود هم پشتیبانی خواهد کرد و به‌احتمال زیاد، این حالت قرار نیست به‌شکل یک آپدیت رایگان به‌بازی اضافه شود. مورد دیگری که سازندگان پیرامونش صحبت کردند، عدم وجود حالت نیو گیم پلاس بود؛ با توجه به‌صحبت‌های تیم سازنده‌ی بازی، وجود حالت New Game Plus با ماهیت مترویدوانیای بازی مغایرت خواهد داشت و به‌گقته‌ی استیگ آزماسن که وظیفه‌ی کارگردانی بازی را برعهده دارد، بازیکنان اگر بازی را با تمامی قابلیت‌های خود آغاز بکنند ممکن است «کاسه‌کوزه‌ها را بشکنند!»

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ ۲۴ آبان ماه راهی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده