// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

A Way Out 2 بازی جدید استودیو Hazelight نیست

جوزف فارس اعلام کرد که پروژه جدید استودیو Hazelight، بازی A Way Out 2 نیست. 

استودیوی Hazelight، سازنده‌ی بازی A Way Out، در حال کار روی یک بازی جدید است اما تاکنون تنها جوزف فارس (Josef Fares)، رئیس این استودیو به این بازی اشاره کرده است. این پروژه در حال حاضر ناشناخته باقی مانده است اما بنابر گفته‌های جوزف فارس، سازنده بازی تحسین‌شده Brothers: A Tale of Two Sons و A Way Out، این بازی دنباله‌ای برای بازی A Way Out نیست، اما می‌توان توقع عناصر مشابهی را داشت. او در ادامه گفت:

آنچه که من می‌توانم بگویم این است که این بازی A Way Out 2 نیست، ولی داستان بازی در بسیاری موارد بازیکنان را به یاد بازی Brothers و A Way Out می‌اندازد اما به شیوه‌ای متفاوت.

فارس جزئیات بیشری در مورد پروژه جدیدش ارائه نداد اما به بازی‌های چند نفره‌ی داستانی اشاره‌ کرد:

من اعتقاد دارم که پتانسیل زیادی در داستان گویی‌های بزرگ برای بیش از یک نفر وجود دارد. اگر امروز به فیلم‌ها نگاهی بیندازید می‌بینید که ما همه با آن‌ها را تماشا می‌کنیم، داستان‌ها را به همراه هم تجربه می‌کنیم و.... من باور دارم که بازی‌های داستانی‌ چند نفره دست کم گرفته شده‌اند و پتانسیل زیادی برای گسترش دادن و کشف کردن آن‌ها برای من وجود دارد.

زومجی در بررسی بازی A Way Out به این بازی نمره ۸.۵ را داد که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

تازه‌ترین ساخته‌ی جوزف فارس یعنی A Way Out، نه فقط یک بازی که از مناظری گوناگون می‌شود به ستایش آن پرداخت، بلکه محصولی است که باید نوآوری‌اش، گیم‌پلیِ کوآپ متفاوت و جذب‌کننده‌اش، داستان‌سرایی‌اش، موسیقی‌هایش و شخصیت‌پردازی آن را ستایش کرد. اثری با قیمتی بسیار منصفانه که تنها دربرابر دریافت سی دلار پول، ده ساعت سرگرمی‌های دوست‌داشتنی، شیرین و یک بار دیگر هم تاکید می‌کنم «متفاوت» را تقدیم دو گیمر می‌کند و تجربه کردنش را می‌شود به‌سادگی هرچه تمام‌تر، به همگان توصیه کرد. 


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده