// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تریلر جدید بازی GreedFall دنیای مصیبت زده آن را نشان می‌دهد

تریلر جدید بازی GreedFall دنیای وسیع این بازی نقش آفرینی را نشان می‌دهد.

 استودیو اسپایدر (Spider) برای اولین‌بار در طی نمایشگاه E3 2018 تریلری از بازی GreedFall منتشر کرد. وقایع این بازی نقش‌آفرینی در قرن هفدهم جریان دارد و فوکوس هوم اینتراکتیور (Focus Home Interactive) نیز وظیفه انتشار آن را برعهده گرفته است. در تریلر جدید منتشر شده از بازی GreedFall که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید، تایید شد که این بازی سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر خواهد شد و داستان Teer Fradee و چالش‌هایی که قهرمانان ما باید با آن روبه‌رو شوند را معرفی می‌کند.

در دنیای GreedFall، مکان‌های جالبی مانند شهر کنار بندر Serene وجود دارد. شهر سریین به‌دلیل یک بیماری عجیب و غریب سقوط کرده است و درمان این بیماری را می‌توان در جزیره‌ای مرموز به نام Teer Fradee پیدا کرد. حداقل این دلیل شروع ماجراجویی بازیکن را توضیح می‌دهد.

بازی GreedFall مأموریت‌های مختلفی خواهد داشت و بازیکنان می‌توانند به روش‌های مختلفی این مأموریت‌ها را حل کنند. انتخاب‌های بازیکنان بر جهان بازی، که گفته شده همیشه در حال تغییر است، تاثیر می گذارد. هرچند میزان این تاثیر بر روند داستانی هر بازیکن هنوز مشخص نیست. اطلاعات بیشتری در مورد بازی GreedFall در ماه های آینده ارائه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده