// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازی My Friend Pedro در هفته اول انتشار ۲۵۰ هزار نسخه فروش داشته است

شرکت دیوالور دیجیتال در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که فروش بازی My Friend Pedro در هفته اول انتشار ۲۵۰ هزار نسخه بوده است.

بازی My Friend Pedro چندی پیش روی کامپیوتر و نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت و توانست عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. این بازی روایت‌گر داستان شخصی است که با یک موز مرموز در ارتباط است و می‌خواهد بداند که چرا برای کشتن وی، جایزه تعیین شده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital)، ناشر بازی مای فرند پدرو، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که این بازی در هفته‌ی اول انتشار خود توانسته است ۲۵۰ هزار نسخه به‌فروش برساند. قطعا این رقم برای یک بازی مستقل که تنها روی دو پلتفرم عرضه شده است، می‌تواند آمار قابل توجهی باشد. درکنار این خبر، دیوالور دیجیتال یک ویدیو پشت صحنه از روند ساخت My Friend Pedro و همچنین برنامه‌های تیم سازنده این بازی منتشر شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی My Friend Pedro توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

سازندگان My Friend Pedro با الهام گرفتن از بازی‌هایی چون مکس پین و همینطور آثار سینمایی چون جان ویک، تجربه اکشن/پلتفرمر دوبعدی جذابی خلق کرده‌اند که برخی از سناریو‌های اکشن آن، جزو هیجان‌انگیزترین دقایقی هستند که در سال‌های اخیر در بازی‌های ویدیویی دیده‌ایم. ترکیب این موارد با گرافیک با‌کیفیت بازی و همینطور موسیقی‌هایی که نقش پررنگی در ترشح آدرنالین بازیکنان دارند، باعث می‌شوند تا حتی یک سری ایراد‌های بازی مثل خارج شدن آن از ریتم سریع و هیجان‌انگیزش در مراحل پایانی نتواند ضربه بدی به تجربه کلی اثر بزند و بتوانیم My Friend Pedro را یک اثر مستقل خوش‌ساخت با ارزش تجربه بالا معرفی کنیم.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده