// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

ساخت موتور گرافیکی COD: Modern Warfarfe پنج سال طول کشیده است

در وبسایت اکتیویژن اعلام شده است که مراحل ساخت موتور گرافیکی Call of Duty: Modern Warfare، پنج سال طول کشیده است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare، جدیدترین نسخه از مجموعه Call of Duty، در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) عرضه می‌شود و تریلر معرفی این بازی، جزئیات و گرافیک بالای بازی را نشان می‌داد. زمانی‌که به پروسه و مراحل ساخت یک بازی نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که ساخت یک بازی دو الی سه سال طول می‌کشد، اما تابه‌حال به‌مدت زمان ساخت یک موتور گرافیکی خوب توجه کرده‌اید؟ بعضی از این موتورهای گرافیکی مدت زمان توسعه‌شان با یک بازی برابری می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در وبسایت اکتیویژن (Activision) مطلبی در ارتباط با موتور گرافیکی بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شده است که نشان می‌دهد ساخت این موتور گرافیکی، پنج سال طول کشیده است. همچنین تیم فنی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در لهستان به توسعه‌ی این موتور گرافیکی کمک کرده است. کالاف دیوتی یکی از مجموعه‌های ارزشمند صنعت بازی‌های ویدیویی است و سرمایه‌گذاری روی موتور گرافیکی قدرتمند، یکی از مواردی بود که کاربران خواهان آن بودند.

ظاهرا اکتیویژن برنامه‌ی بلند مدتی برای این کار داشته است و در COD: Modern Warfare، قدرت این موتور گرافیکی را مشاهده خواهیم کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده