// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Dota Underlords در هفته اول انتشار ۱.۵ میلیون بار دانلود شده است

به‌تازاگی آمار و ارقام جدیدی از هفته اول انتشار Dota Underlods منتشر شده است که نشان می‌دهد این بازی ۱.۵ میلیون بار دانلود شده است.

در اوایل سال ۲۰۱۹ بود که ماد Dota 2 Auto Chess توسط استودیو درودو (Drodo Studio) توسعه یافت. در ادامه شرکت ولو (Valve) با این استودیو وارد مذاکره شد تا این ماد را در قالب یک بازی مستقل عرضه کنند، اما مذاکرات‌شان نتیجه‌ی مطلوبی نداشت. در ادامه شرکت ولو نسخه مستقل Dota Underlords را توسعه داد. این بازی ۲۳ خرداد ماه (۱۳ ژوئن) ابتدا در دسترس بازیکنانی قرار گرفت که بتل‌پس International 2019 بازی DOTA 2 را خریداری کرده بودند.

این در حالی است که بازی Dota Underlords، یک هفته بعد به‌صورت آزمایشی برای تمامی کاربران استیم، اندروید و iOS در دسترس قرار گرفت. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، Sensor Tower Store Intelligence آمار و ارقام جدیدی از میزان دفعاتی که Dota Underlords دانلود شده است، منتشر کرده است. در جریان اولین هفته از انتشار عمومی دوتا آندرلردز، این بازی ۱.۵ میلیون بار دانلود شده است. در ادامه اعلام شده که ۲۱۰ هزار دانلود مربوط‌به کاربران روسی (۱۴ درصد)، ۱۶۵ هزار دانلود مربوط‌به کاربران آمریکایی (۱۱ درصد) و ۱۳۵ هزار دانلود مربوط‌به کاربران اندونزی (۹ درصد) است.

همچنین گوگل پلی، محبوب‌ترین فروشگاه برای بازی دوتا آندرلردز شناخته شده است و ۶۶ درصد از دانلودهای بازی، مربوط به کاربرانی است که بازی را روی گوگل پلی دانلود کرده‌اند. در انتها نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا از تجربه Dota Underlords لذت برده‌اید؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده