// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر گیم پلی بازی The Surge 2 با محوریت مبارزات و جهان بازی منتشر شد

استودیو Deck13 تریلر جدیدی از بازی The Surge 2 منتشر کرده است که مبارزات و محیط شهر جریکو را نشان می‌دهد.

در جریان نمایشگاه E3 2019 بود که استودیو Deck13 و شرکت فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive)، به‌ترتیب سازنده و ناشر بازی The Surge 2، تریلر سینمایی جدیدی را از این بازی منتشر کردند. موردی که کابران تا به امروز منتظرش بودند، نمایش گیم‌پلی بازی بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی استودیو Deck13 تریلر ۹ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Surge 2 منتشر کرده است. در جریان ویدیو منتشر شده، شاهد مبارزات بازی در شهر جریکو هستیم. همچنین آدام هتنی، رئیس بخش طراحی بازی استودیو Deck13، وظیفه صحبت در این ویدیو را برعهده دارد و در مورد ساختار گیم‌پلی و مبارزات بازی توضیح می‌دهد. سیستم مبارزات بازی The Surge 2، با اینکه الهام گرفته از سری سولز است، اما همچنان المان‌های منحصربه‌فردی دارد تا تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد.

یکی از نکات خوب ویدیو، نمایش انواع مختلف دشمنان و روش حمله کردن‌شان است. همچنین گیم‌پلی سلاح‌های مختلفی که در دسترس شخصیت اصلی قرار داده می‌شود هم به‌نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی The Surge 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی The Surge 2 در تاریخ دو مهر ماه (۲۴ سپتامبر) در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده