// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

نقشه Al Sundan بازی Battlefield V در دسترس قرار گرفت

به‌تازگی آپدیت Chapter 4: Defying the Odds بازی Battlefield V منتشر شده است و نقشه Al Sundan به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است.

چندی پیش در یک رویداد اطلاعاتی از چپتر چهارم Battlefield V و نقشه‌های رایگان آینده در دسترس قرار گرفت. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌روزرسانی Chapter 4: Defying the Odds در دسترس کاربران بتلفیلد V قرار گرفته است. در جریان این آپدیت، شاهد اضافه شدن نقشه Al Sundan به این بازی تیراندازی اول شخص با حال‌وهوای جنگ جهانی دوم هستیم.

نقشه‌ی Al Sundan صحرای شمال آفریقا را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و اگر بخش داستانی بتلفیلد V را تجربه کرده باشید، حتما با این نقشه آشنایی دارید. بازیکنان در جریان مرحله Under No Flag و ماموریت Behind Enemy Lines، وارد Al Sundan شده بودند. در توضیحات نقشه ذکر شده، از آن به عنوان یک نقشه همه‌جانبه یاد شده است که بازیکنان می‌توانند از شیوه‌های مختلفی برای نبرد و بازی کردن استفاده کنند.

از دیگر ویژگی‌های نقشه ال ساندن هم می‌توان‌به پشتیبانی از وسایل نقلیه و هواپیماهای مختلفی اشاره کرد و ۶ منطقه برای در اختیار گرفتن (کپچر) هم در نظر گرفته شده است. همچنین ال ساندن نقشه‌ای است که محیط‌های وسیع و بدون پناهگاه بسیاری دارد. ازاین‌رو استودیو دایس (EA Dice)، سازنده بازی Battlefield 5، اعلام کرده است که بازیکنان بدون هیچ سیستم دفاعی در این محیط‌ها حرکت نکنند و از بمب‌های دودزا استفاده کنند.

در ادامه مشخص شده است که بازیکنان ازطریق حالت‌های Squad Conquest و Team Deathmatch می‌توانند ال ساندن را تجربه کنند. البته دایس گفته است که یک سری مشکلات برای این نقشه به‌وجود آمده است و به همین دلیل تمامی حالت‌ها در دسترس نیستند. شاید در آینده شاهد اضافه شدن ال ساندن به‌سایر حالت‌های بخش‌ چندنفره بتلفیلد V باشیم. در انتها اشاره کنم که نقشه رایگان بعدی بازی، مارسیا نام دارد و در تیر ماه/مرداد ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نقشه ال ساندن بازی Battlefield V


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده