// پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶

تری آرک به خبر منتشر شده از شرایط نابسامان کاری در این استودیو واکنش نشان داد

به‌تازگی کوتاکو گزارشی را منتشر کرده بود که نشان می‌داد وضعیت کارکنان استودیو تری آرک در شرایط مطلوبی نیست و حال این استودیو، در یک ایمیل توضیحاتی را ارائه کرده است.

به‌تازگی، کوتاکو گزارشی را منتشر کرده بود که در جریان این گزارش، اعلام شده بود که طی چند سال گذشته، اعضای استودیو تری آرک (Treyarch)، سازنده سری Black Ops، اضافه کاری‌های اجباری داشتند و بیش از اندازه معمول کار می‌کردند تا بتوانند پروژه‌های بازیسازی را به‌موقع بسازند. به‌عبارتی شرایط نابسامانی در این استودیو حکم فرما است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دن بانتینگ و مارک گوردون، رؤسای تری آرک، در جریان یک ایمیل به کوتاکو، توضیحاتی را ارائه کرده‌اند. آن‌ها در این ایمیل در مورد اهمیت و فراهم کردن رفاه کارکنان خود صحبت کرده‌اند. آن‌ها همچنین اعلام کرده‌اند که آن‌ها در حال ایجاد برنامه‌هایی هستند که با تغییر بعضی از المان‌های مربوط به‌نحوه بازی سازی، تعادلی میان کار و زندگی کارمندها به‌وجود بیاورند. دن بانتینگ و مارک گوردون در این ایمیل اعلام کرده‌اند:

امروز کوتاکو مطلبی را منتشر کرد که مشکلات پشت صحنه ساخت Call of Duty: Black Ops 4 را نشان می‌داد. اولین و مهم‌ترین بیانیه‌ای که می‌خواهیم در اختیار تیم قرار بدهیم این است که به‌عنوان مدیران استودیو ما رفاه هر شخصی را که اینجا کار می‌کند، جدی می‌گیریم. ما برنامه‌هایی داریم که تعادل میان کار و زندگی کارمندان را بهبود می‌بخشد. ازاین‌رو تصمیم داریم با برنامه‌ریزی بهتر برای پروژه، فرآیند‌های تولید ساده و تصمیم گیری دقیق برای جدول‌های زمانی، به این بهبودها دست پیدا کنیم. رسیدن به این نقطه نیازمند زمان، تعهد و تلاش زیاد است. جدا از این موارد، برقراری ارتباط مهم‌ترین عامل است. اگر فکر می‌کنید نیازهای‌تان برطرف نمی‌شود، بدون تردید با مدیرهای خود صحبت کنید. هیچ شخصی نباید فکر کند که هیچ گزینه‌ای ندارد، نمی‌تواند صحبت کند یا تنها می‌تواند احتیاج‌هایش را [از طریق رسانه‌ها] به شکل عمومی مطرح کند. این نوع تعامل‌ها باید با جملاتی صادقانه با مدیر بخش‌تان آغاز شوند و اگر تاثیر نداشت، با ما ملاقات کنید. توسعه‌ی یک بازی هنر بسیار پیچیده‌ای است و نیازمند این است که افرادی با مهارت‌های مختلف، کار خود را به‌درستی انجام بدهند. برای همه ما مهم است که فرهنگ استودیویی را گسترش دهیم که در آن همه به یکدیگر احترام می‌گذارند. ما از کمک‌هایی که برای قسمت‌های مختلف ساخت یک بازی انجام داده‌اید، تشکر می‌کنیم.

داستان اصلی این ماجرا زمانی آغاز شد که حساب کاربری بعضی از توسعه‌دهندگان اعلام کرده بودند که کارکنان قبل از عرضه Call of Duty: Black Ops 4 شرایط سخت کاری را تجربه می‌کردند و مشغول اضافه کاری اجباری بوده‌اند. بااین‌حال نظر شما کاربران زومجی در مورد اتفاق رخ داده چیست؟ آیا با صحبت‌های رؤسای تری آرک موافق هستید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده