// پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

یازدهمین تیم راه یافته به مسابقات The International 2019 بازی Dota 2 مشخص شد

با اتمام دومین راند مرحله حذفی مسابقات EPICENTER Major، یازدهمین تیمی که جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات TI9 را به‌دست آورده است، مشخص شد.

شانس فقط یک بار در خانه کسی را می‌زند و این بار تیم Keen Gaming طی اتفاقاتی که در مسابقات EPICENTER Major بازی Dota 2 رخ داد شانس صعود به مرحله اصلی مسابقات The International را به‌دست آورد. بعد از پایان کار تیم‌های Forward Gaming و Royale Never Give Up در آخرین رویداد فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹، تیم EHOME نیز با توجه به اینکه امتیاز کمتری را نسبت به تیم‌های باقی‌مانده در مسابقات دارد، شانس کسب دعوت‌نامه مسابقات TI9 را از دست داد.

وضعیت فعلی چهارده تیم برتر DPC

جایگاهتیمامتیاز DPC
۱Team Secret۱۴۴۰۰
۲Virtus Pro۱۲۳۰۰
۳Vici Gaming۸۴۰۰
۴Evil Geniuses۶۸۲۵
۵Team Liquid۴۹۲۰
۶PSG.LGD۴۵۹۰
۷Fnatic۳۶۰۰
۸Ninjas in Pyjamas۲۶۲۰
۹TNC Predator۱۵۹۶
۱۰OG۱۳۹۸
۱۱Keen Gaming۱۱۴۰
۱۲Alliance۷۲۹
۱۳Gambit Esports۶۷۸
۱۴EHOME۶۲۹

در این بین دو تیم Alliance و Gambit Esports بعد از کسب پیروزی در راند‌های اول و دوم در سومین راند مسابقات بایستی با یکدیگر روبه‌رو شوند. این بدین معنا است که فقط یکی از این دو تیم می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند و امتیاز لازم را جهت کسب دعوت‌نامه مسابقات The International به‌دست آورد. در حال حاضر تیم Alliance با داشتن ۷۲۹ امتیاز DPC در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد و تیم Gambit با ۶۷۸ امتیاز در رتبه بعدی است. لازم به ذکر است که تیم Keen Gaming با داشتن ۱۱۴۰ امتیاز به عنوان تیم یازدهم رنکینگ Dota Pro Circuit شناخته می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود که این تیم چینی دعوت‌نامه مستقیم مسابقات اینترنشنال را دریافت کند.

بدین ترتیب یازده تیم برتری که در جدول بالا مشاهده می‌کنید دعوت‌نامه مستقیم مسابقات TI9 را دریافت کرده‌اند و فردا برنده بازی بین تیم‌های Alliance و Gambit Esports به عنوان دوازدهمین و آخرین تیمی که دعوت‌نامه مسابقات را دریافت می‌کند مشخص خواهد شد. لازم به ذکر است تیم‌هایی که نتوانسته‌اند امتیاز لازم جهت دریافت دعوت‌نامه مسابقات را کسب کنند می‌توانند شانس خود را در مراحل مقدماتی و انتخابی مسابقات TI9 که از اوایل ماه میلادی بعدی شروع می‌شود، بیازمایند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده