// پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

دهمین تیم راه یافته به مسابقات The International 2019 بازی Dota 2 مشخص شد

قهرمان هشتمین فصل مسابقات The International به عنوان دهمین تیمی که دعوت‌نامه مسابقات TI9 را دریافت می‌کند راهی شانگهای خواهد شد.

شب گذشته تیم OG که به عنوان قهرمان هشتمین فصل مسابقات The International بازی Dota 2 شناخته می‌شود توانست با صعود به جمع هشت تیم پایانی مسابقات EPICENTER Major مقدار امتیاز لازم جهت دریافت دعوت‌نامه مسابقات TI9 را دریافت کند. تیم OG قبل از شروع مرحله گروهی مسابقات اپیسنتر به دلیل مشکلات پزشکی که برای یوهان ساندشتاین معروف به N0tail پیش آمده بود مجبور به تعویض بازیکن شد. این تیم با اضافه کردن تیتووان مروولز فرانسوی که به عنوان مربی، تیم را همراهی می‌کند در مرحله گروهی هیچ بردی را کسب نکرد و با قرار گرفتن در جایگاه چهارم گروه D به بخش بازنده‌های (Lower Bracket) مرحله حذفی راه پیدا کرد.

دانلود از آپارات

در مرحله حذفی رویداد با اینکه تیم برگزاری مسابقات زمان بیشتری را در اختیار تیم OG و N0tail قرار دادند تا بهبود یابد و برای بازی آماده شود؛ با این حال این امر میسر نشد. اولین بازی تیم OG در مرحله حذفی با تیم Evil Geniuses بود که به صورت best-of-one بایستی پیگیری می‌شد. نماینده قاره آمریکا تا اواسط بازی وضعیت قابل قبولی را تجربه کرد ولی با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی برتری تیم OG انکار ناپذیر بود و در نهایت نابغه‌ها مغلوب تیم OG شدند و از دور مسابقات حذف شدند.

دانلود از آپارات

تیم OG با صعود به راند دوم بخش بازنده‌ها بایستی با نماینده قدرتمند اروپا و صدرنشین رنکینگ Dota Pro Circuit یعنی Team Secret روبه‌رو می‌شد؛ بازی‌ای که سرنوشت این تیم را جهت دریافت دعوت‌نامه مسابقات The International 2019 مشخص می‌کرد. بر خلاف انتظارها قهرمانان TI8 در این بازی نمایش تحسین برانگیزی داشتند و با تحمیل کردن دو بازی سخت به تیم Secret که با نتایج ۲۹:۱۹ و ۳۷:۱۵ به پایان رسید، در نهایت با کسب نتیجه ۲:۰ راهی راند سوم مسابقات شدند و جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات TI9 را نیز کسب کردند.

رقابت‌های تورنمنت EPICENTER Major بازی Dota 2 قرار است بعد از یک روز استراحت از فردا ظهر به کار خود ادامه دهد و در نهایت در روز یک‌شنبه قهرمان مسابقات مشخص خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده