نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶

اولیویا کوک و کیت استنفیلد به فیلم جدید دیزنی پلاس اضافه شدند

شبکه دیزنی پلاس از ساخت فیلم جدید خود با بازی اولیویا کوک و کیت استنفیلد و به‌ کارگردانی سوزان جانسون خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرویس استریم دیزنی پلاس از پروژه جدید و فری تیل خود خبر داده که به‌نظر می‌رسد این سرویس استریم به‌دنبال ساخت فیلم‌های اورجینال بیشتری است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، در حال حاضر سوزان جانسون، کارگردان فیلم To All the Boys I've Loved Before (تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم)، وظیفه کارگردانی این فیلم بدون عنوان را بر عهده دارد و دیزنی مذاکره با اولیویا کوک و کیت استنفیلد برای حضور و نقش آفرینی در این فیلم را آغاز کرده است. هنوز اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم فانتزی منتشر نشده، اما فیلمنامه اولیه این فیلم توسط کت باسکو نوشته شده که پیش از این در بلک لیست (مکانی که فیلمنامه‌های بدون ناشر برای جلوگیری از سرقت ادبی در آن ثبت می‌شوند) قرار داشت و ظاهرا با تحسین مدیران دیزنی نیز مواجه شده است.

Keith Stanfield

اندرو لیزر و بن سیمپسون نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند. استنفیلد بیشتر برای بازی در اثرهایی چون سریال Atlanta (آتلانتا)، فیلم Get Out (برو بیرون)، فیلم Sorry to Bother You (ببخشید مزاحم شما شدم)، فیلم Death Note (دفترچه مرگ)، فیلم The Girl in the Spider's Web (دختری در تار عنکبوت) و فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) شناخته می‌شود. علاوه بر این، کوک در آثاری چون فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده)، فیلم Thoroughbreds (تروبردز)، فیلم Me and Earl and the Dying Girl (من و ارل و دختر در حال مرگ)، فیلم Ouija (اویجا) و فیلم Life Itself (خود زندگی)، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. 

در حال حاضر فیلم‌های اورجینال و بازسازی چون چون فیلم Stargirl (استارگرل)، فیلم Timmy Failure، فیلم Togo (توگو)، فیلم Magic Camp (مجیک کمپ)، فیلم Noelle‌ (نوئل)، فیلم The Phineas and Ferb Movie: Candace Against the Universe و فیلم Lady and the Tramp (بانو و ولگرد)، قرار است همزمان با آغاز به کار سرویس استریم Disney Plus منتشر شوند. سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) در آمریکا آغاز به کار خواهد کرد


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده