// پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Dota Underlords تا Harry Potter: Wizards Unite

این هفته از بازی متفاوت و جذاب Epic Cupcake گرفته تا دو بازی Gunslugs: Rogue Tactics و Maze of Magic را برای اندروید و iOS داریم.

هفته اول تیر ماه، هفته شلوغی برای بازی‌های موبایل بوده است و تقریبا ۴۰ بازی موبایل مختلف، روانه‌ی بازار بازی‌های موبایل شده است. کاربرانی که علاقه‌مند به بازی‌های Auto Chess هستند، حتما نگاه ویژه‌ای به بازی اندروید و آیفون Dota Underlords داشته باشند. این در حالی است که اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی بازی‌های کارآگاهی هستید، بازی آیفون و اندروید Professor Layton and the Diabolical Box HD می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. در ادامه نگاهی به بازی‌های هفته اول تیر ماه خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

بازی Animus – Harbinger Unpacked

Animus – Harbinger Unpacked

بازی موبایل Animus – Harbinger Unpacked، یک بازی اکشن سوم شخص با حال‌وهوای سری سولز است. بازی روایت‌گر ماجراجویی‌های کاراکتری است که توسط شاه کادموس ماموریتی به وی داده می‌شود. شما در نقش این قهرمان وظیفه دارید تا Children of Qurrhem را نجات بدهید و مانع از نابودی سرزمین کادمِیا شوید.

دانلود بازی Animus – Harbinger Unpacked

بازی Are You Lost in Space?

Are You Lost in Space?

Are You Lost in Space? یک بازی موبایل سروایول است که تیم سازنده از المان‌های بقا استفاده کرده است تا تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. در این بازی بازیکنان باید به سفینه فضایی خود دستور بدهید تا به‌دنبال پورتال‌های مختلفی برای رسیدن به سطح بعد بگردند. دراین‌میان دشمنان مختلفی به شما حمله می‌کنند و هم ازطرفی باید مراقب شهاب سنگ‌ها و موارد مشابه باشید.

دانلود بازی Are You Lost in Space

بازی  Bad Roads Go

Bad Roads Go

استودیو سازنده بازی موبایل ‌Bad Roads Go سعی دارد صبوری، شانس و سرعت عمل بازیکنان بازی‌های موبایل را مورد آزمایش قرار بدهد. در این بازی ماشین سواری، شما هدایت یک وَن را برعهده می‌گیرید که باید از جاده‌های مختلفی عبور کند. در این راه چالش‌های متفاوتی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که باید مراقب‌شان باشید. چالش اصلی بازی، آذوقه شما است که اگر در طول رانندگی و پشت سر گذاشتن جاده‌ها از بین بروند، بازنده خواهید بود.

دانلود بازی ‌Bad Roads Go

بازی Bicycle Tour

Bicycle Tour

اگر علاقه‌مند به بازی‌های ورزشی، مخصوصا دوچرخه سواری هستید، آیفون Bicycle Tour می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. هدف شما در مسابقات این است که اول شوید، اما سایر مسابقه‌دهندگان مانع از این کار می‌شوند. ازاین‌رو مهارتی به نام جاخالی دادن برای بازیکنان طراحی شده است تا بتوانند با استفاده درست از آن، سایر بازیکنان را پشت سر بگذارند.

دانلود بازی Bicycle Tour

بازی BTS World

BTS World

BTS، یکی از گروه‌های معروف موسیقی پاپ در کره است و طرفداران بسیاری دارد. در بازی موبایل BTS World، بازیکنان هدایت مدیر گروه BTS را برعهده می‌گیرند. داستان بازی هم در سال ۲۰۱۲ روایت می‌شود و وظیفه دارید این گروه موسیقی را به یکی از موفق‌ترین گروه‌های موسیقی در جهان تبدیل کنید.

دانلود بازی BTS World

بازی Critter Clash

Critter Clash

در بازی موبایل Critter Clash، بازیکنان باید به‌صورت یک‌به‌یک با یکدیگر مبارزه کنند. نحوه‌ی مبارزه کردن در این بازی آنلاین هم بدین صورت است که یک تیم از حیوانات مختلف را تشکیل می‌دهید. سپس به‌واسطه‌ی سنگ‌هایی که در دسترس‌تان قرار داده شده است، باید به حیوان‌های تیم حریف ضربه وارد کنید. درواقع سنگ‌ها را باید در زاویه‌ای درست، به سمت آن‌ها پرتاب کنید.

دانلود بازی Critter Clash

بازی Cessabit

Cessabit

Cessabit یک بازی معمایی و سرگرم کننده است که به بازیکنان آرامش می‌بخشد. در این بازی موبایل معماهای مختلفی در قالب اجسام متفاوت، در دسترس شما قرار داده می‌شوند. در ادامه باید با انتخاب بخش‌های مختلف، سرنخ‌های متفاوتی را کسب کنید تا بتوانید معمای مورد نظر را حل کنید.

دانلود بازی Cessabit

بازی Dark Chess+

Dark Chess+

تجربه‌ی بازی شطرنج چینی لذت بخش است، اما Dark Chess+ قوانین بسیار متفاوتی دارد. قانون بازی بدین شکل است که مهره‌های سطح بالا، قادر به بلعیدن مهره‌های سطح پایین هستند. ازاین‌رو باید تمام تلاش خود را بکنید تا سطح‌ مهره‌های‌تان افزایش پیدا کند. درغیراین‌صورت بازنده‌ی بازی خواهید بود.

دانلود بازی Dark Chess+

بازی Dash ‘n’ Blast

Dash ‘n’ Blast

بازی موبایل Dash ‘n’ Blast تنها دو مکانیزم دارد؛ جاخالی و نابودی اشیاء. بازیکنان به‌واسطه‌ی این دو مکانیزم می‌توانند سطح‌های بازی را پشت سر بگذارند. رفته رفته نحوه‌ی قرار گیری اشیاء در بازی، شکل‌وشمایل متفاوتی پیدا می‌کنند و باید در نحوه جاخالی دادن‌های‌تان دقت لازم را داشته باشید.

دانلود بازی Dash ‘n’ Blast

بازی Desert Rush

Desert Rush

Desert Rush یک بازی ماشین‌سواری است که محیط‌های کویری و کوهستانی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. بازی دارای دو حالت Level و Endless است. اولین حالت، سطح‌ها و مراحل مختلفی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. این در حالی است که حالت بی‌پایان، شما را در محیطی نامناهی قرار می‌دهد و باید رکورد خود را افزایش بدهید.

دانلود بازی Desert Rush

بازی Doggo Dungeon

Doggo Dungeon

بن، پسر میشا گم شده است. وی برای نجات پسر خود وارد چاهی می‌شود که او را آخرین بار در آن منطقه دیده بود. بازی آیفون و اندروید Doggo Dungeon، محیط فانتزی و جذابی را در دسترس بازیکنان خود قرار می‌دهد. در راه پیدا کردن پسرتان، باید خود را ارتقا دهید، با هیولاهای مختلفی مبارزه کنید و در انتها با پیدا کردن موارد مخفی و سرنخ‌های متفاوت، پسر خود را پیدا کنید.

دانلود بازی Doggo Dungeon

بازی Dota Underlords

Dota Underlords

اگر علاقه‌مند به بازی‌های سبک Auto Chess هستید و ازطرفی به قهرمان‌های DOTA 2 شناخت دارید، Dota Underlords می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما باشد. در این بازی هشت بازیکن مدام با یکدیگر مبارزه می‌کنند و خود را ارتقا می‌دهند تا آخرین نفری باشند که در زمین مسابقه، زنده مانده است. داشتن استراتژی مبارزه و استفاده از قهرمان‌های مناسب با ارزش بالا، عواملی هستند که برد شما در مسابقات را تضمین می‌کنند.

دانلود بازی Dota Underlords

بازی Epic Cupcake

Epic Cupcake

Epic Cupcake یک بازی مفرح و سرگرم کننده برای علاقه‌مندان به کیک‌های کوچک است. در این بازی باید کیک‌های کوچک را با یکدیگر ترکیب کنید و آن‌ها را به کیک‌های خوشمزه‌تر و متنوع‌تری تبدیل کنید. ساختار بازی به‌نحوی است که چالش خاصی برای بازیکنان در نظر گرفته نشده است و استودیو سازنده تنها هدف‌اش خلق سرگرمی و حال‌وهوایی متفاوت برای کاربران است.

دانلود بازی Epic Cupcake

بازی Flow Connect

Flow Connect

در بازی موبایل Flow Connect بازیکنان باید مکعب‌ها را دنبال کنند و آن‌ها را به یکدیگر متصل کنند. در این راه حواس‌تان به رنگ‌های مسیر و عوض شدن‌شان باشد. رفته رفته مراحل بازی سخت‌تر از گذشته می‌شوند که برای پیدا کردن درست‌ترین مسیر، باید از ذهن خود استفاده کنید.

دانلود بازی Flow Connect

بازی Forgotton Anne

Forgotton Anne

اگر علاقه‌مند به بازی‌های داستان محور هستید، بازی موبایل Forgotton Anne گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما در میان بازی‌های هفته اول تیر ماه است. در اینجا بازیکنان هدایت Anne را برعهده می‌گیرند که در سرزمینی جادویی به نام Forgotten Lands قرار گرفته است. درواقع Anne شخصی است که نظم را در Forgotten Lands برقرار کرده است و باید از آشوب‌های احتمالی جلوگیری کند.

دانلود بازی Forgotton Anne

بازی Gunslugs: Rogue Tactics

Gunslugs: Rogue Tactics

Gunslugs: Rogue Tactics یک بازی موبایل اکشن پلتفرمر است، اما تیم سازنده از المان‌های مخفی‌کاری و تاکتیکی هم استفاده کرده است تا بازیکنان به‌هنگام تجربه‌ی این بازی جذاب، آزادی عمل داشته باشند. ازاین‌رو می‌توانید مراحل را به‌صورت سرعتی و بدون فکر کردن برای خلق یک استراتژی پشت سر بگذارید یا اینکه آن‌ها را در حالت مخفی‌کاری، تمام کنید.

دانلود بازی Gunslugs: Rogue Tactics

بازی Harry Potter: Wizards Unite

Harry Potter: Wizards Unite

استودیو نیانتیک لبز، پس از موفقیت در بازی Pokemon Go، این بار به‌سراغ جهان هری پاتر رفته است. بازی موبایل Harry Potter: Wizards Unite یک بازی واقعیت افزوده است که بازیکنان را در نقش جادوگرهای تازه‌کاری قرار می‌دهد که باید موارد گمشده در جهان جادوگری را پیدا کنند و آن‌ها را برگردانند. همچنین یک بخش به‌نام Fortress هم برای شما در نظر گرفته شده است که می‌توانید آن را به‌صورت مشارکتی با سایر بازیکن‌های جهان بازی انجام بدهید.

دانلود بازی Harry Potter: Wizards Unite

بازی Heavy Sky

Heavy Sky

Heavy Sky یک بازی Shoot ‘em Up هواپیمایی است که طراحی‌های پیکسلی را به‌خود اختصاص داده است. تیم سازنده از دو حال مختلف برای سرگرم کردن بازیکنان استفاده کرده است. همچنین می‌توانید با جمع‌آوری سکه‌ها در طول بازی کردن‌تان ارتقاهای مختلفی را برای هواپیمای خود خریداری کنید.

دانلود بازی Heavy Sky

بازی Hot Rush: A Horror Adventure

Hot Rush: A Horror Adventure

در بازی موبایل Hot Rush: A Horror Adventure بازیکنان آنتونیو را برعهده دارند که سعی دارد حافظه‌ی از دست رفته‌ی خود را به‌دست بیاورد. طراحی بازی به‌نحوی است که شاهد جنگل‌های ترسناک، غارهای تودرتویی هستیم که حس‌وحال متفاوتی را به بازیکن القا می‌کنند. همچنین زامبی‌ها، اسکلت‌ها و سایر موجودات هم خطراتی هستند که آنتونیو را در ماجراجویی‌اش تهدید می‌کنند.

دانلود بازی Hot Rush: A Horror Adventure

بازی Human: Fall Flat

Human: Fall Flat

Human: Fall Flat روایت‌گر داستان انسانی عجیب‌وغریب است که مدام خواب‌های سورئال می‌بینید. وی در خواب‌های خود وارد محیط‌های خیالی می‌شود که دارای معماهای مختلف و متنوعی هستند. ازاین‌رو برای بیدار شدن باید تمامی پازل‌هایی را که برای‌تان در نظر گرفته شده است، حل کنید.

دانلود بازی Human: Fall Flat

بازی Leapy Peeps

Leapy Peeps

Leapy Peeps را می‌توان یک بازی متفاوت در میان بازی‌های هفته اول تیر ماه دانست. تنها کاری که باید در این بازی موبایل انجام بدهید، این است که با انگشت خود روی صفحه‌نمایش ضربه بزنید. البته دراین‌میان باید مراقب انجام این کار باشید، زیرا موانع مختلفی برای کاراکتر اصلی در نظر گرفته شده است.

دانلود بازی Leapy Peeps

بازی Magic Bridge

Magic Bridge

در بازی موبایل Magic Bridge بازیکنان هدایت گربه‌ای را در دست دارند که روی یک پل قرار گرفته است. حال باید با چپ و راست کردن این پل ازطریق ضربه‌زدن به‌سمت چپ‌ و راست صفحه‌نمایش،‌ موانع بازی را پشت سر بگذارند و گربه‌های دیگری را آزاد کنند.

دانلود بازی Magic Bridge

بازی Magia Record

Magia Record

Magia Record بازیکنان را در جهانی جادویی و فانتزی قرار می‌دهد؛ جایی که تمامی کاراکترها جادوهای مختلفی دارند و باید جادوگران را از بین ببرند. مهم‌ترین فاکتور در بازی موبایل موبایل ماجیا ریکورد، این است که تیم خود را با شخصیت‌هایی تشکیل دهید که مهارت‌های متفاوتی دارند و می‌توانید از آن‌ها بهترین استفاده را داشته باشید.

دانلود بازی Magia Record

بازی Maze of Magic

Maze of Magic

در آیفون Maze of Magic بازیکنان در یک محیط تودرتو قرار می‌گیرند و قبل از اینکه زمان به‌پایان برسد، باید از آن فرار کنند. تیم سازنده با استفاده از این چالش سعی کرده است گیم‌پلی متفاوت و هیجان‌انگیزی را در دسترس بازیکنان قرار بدهد. به‌عبارتی باید برای هر حرکت خود برنامه داشته باشید و ازطرفی باید حواس‌تان به زمان هم باشد.

دانلود بازی Maze of Magic

بازی Mini Monsters Jump Adventure

Mini Monsters Jump Adventure

Mini Monster Jump Adventure یک بازی آرکید با حال‌وهوای بامزه‌ای است. بازیکنان در این بازی موبایل هدایت هیولاهای کوچکی را برعهده می‌گیرند که باید ستاره‌ها و گنج‌های مختلفی را پیدا کنند. همچنین باید مراقب دشمنان‌تان هم باشید. یکی از موارد ارزشمند Mini Monsters Jump Adventure، طراحی‌های رنگارنگ محیط‌های بازی است.

دانلود بازی Mini Monster Jump Adventure

بازی MINImax Tinyverse

MINImax Tinyverse

MINImax Tinyverse روایت‌گر دو سرزمین مختلف است که برای کسب افتخار قدرت، بایکدیگر مبارزه می‌کنند. گیم‌پلی و نبردهای همزمانی این بازی موبایل عاملی است که آن را به یک بازی ارزشمند تبدیل کرده است. بازیکنان برای پیروزی در نبردها باید استفاده‌ی درستی از کارت‌ها و مهارت‌های‌شان داشته باشند.

دانلود بازی MINImax Tinyverse

بازی MINIT

MINIT

اگر علاقه‌مند به بازی‌های قدیمی و رترو دارید، بازی اندروید و آیفون MINIT می‌تواند گزینه‌ی مناسبی در میان بازی‌های هفته اول تیر ماه باشد. در اینجا بازیکنان می‌توانن ماجراجویی مخصوص‌به خودشان را آغاز کنند و در این راه به سایر شهروندان هم کمک کنند. همچنین سیاه‌چاله‌های مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است تا قدرت شما در نبردها هم مورد آزمایش قرار بگیرد.

دانلود بازی MINIT

بازی Moad Racing

Moad Racing

بازی‌های ریسینگ همیشه مورد استقبال کاربران بازی‌های موبایل قرار گرفته‌اند. بازی موبایل Moad Racing یک بازی مسابقه‌ای شهری است که حال‌وهوای متفاوتی را در دسترس کاربران بازی‌های موبایل قرار می‌دهد. تیم سازنده برای تنوع بخشیدن به بازی خود، از چهار جام مختلف و ۱۶ جاده استفاده کرده است که هرکدام از‌ جاده‌ها طراحی منحصربه‌فردی دارند.

دانلود بازی Moad Racing

بازی Nerd Blocks

Nerd Blocks

تیم سازنده با ساخت Nerd Blocks، یک بازی حدس کلمه را توسعه داده است که در آن بازیکنان باید حروف‌ها را درکنار هم بگذارند تا نام یک انیمه، فیلم، سریال، بازی  و موارد مشابه را به‌دست بیاورند؛ مواردی که شما را به‌عنوان یک نرد معرفی می‌کند. ازطرفی این بازی کمک می‌کند تا استفاده خوبی از حافظه‌تان داشته باشید.

دانلود بازی Nerd Blocks

بازی Nope

Nope

در بازی موبایل Nope بازیکنان باید با ضربه‌زدن روی صفحه‌نمایش، توپ داخل بازی را مدام پرتاب کنند تا جم‌های مختلفی را جمع‌آوری کنند. چالش این بازی آیفون این است که نباید بگذارید توپ شما به دیوار برخورد کند. به‌عبارتی باید با ضربه‌زدن به سمت‌های مختلف، توپ را در محیط به حرکت در بیاورید و جم‌ها را در حالی جمع‌آوری کنید که توپ‌تان به دیوار برخورد نکند.

دانلود بازی Nope

بازی P.3

P.3

در بازی موبایل آرکید و تیر اندازه P.3 بازیکنان باید فضا را نجات بدهند. نکته‌ی جالب این است که بازیکنان برای تجربه‌ی بازی تنها دو دکمه را مشاهده می‌کنند. هر دکمه مسیر حرکت کاراکترتان را مشخص می‌کند و همچنین باعث می‌شود که به‌صورت همزمان به‌سمت هدف‌تان هم شلیک کنید.

دانلود بازی P.3

بازی Pixel Puzzles

Pixel Puzzles

بازی موبایل Pixel Puzzles سعی دارد باازیکنان خود را حسابی به چالش بکشد. در این بازی موبایل صفحه شطرنجی را مشاهده می‌کنید که از اعداد مختلفی پر شده است. همچنین این عدد‌ها رنگ‌های مخصوص‌به خودشان را دارند. وظیفه‌ی شما این است که عددها و رنگ‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید تا در انتها یک تصویر مشخص برای شما نمایان شود.

دانلود بازی Pixel Puzzles

بازی Professor Layton and the Diabolical Box HD

Professor Layton and the Diabolical Box HD

Professor Layton and the Diabolical Box HD دومین نسخه از مجموعه پروفسور لایتن است که تابه‌حال ۱۷ میلیون نسخه فروش داشته است. حال کاربران اندروید و آیفون می‌توانند این بازی کارآگاهی و جذاب را تجربه کنند. در این نسخه، پروفسور لایتن و لوک وارد ماجراجویی جدیدی می‌شوند و موفقیت در این راه، به شما بستگی دارد.

دانلود بازی Professor Layton and the Diabolical Box HD

بازی Race the Sun: Challenge Edition

Race the Sun: Challenge Edition

بازیکنان در بازی موبایل Race the Sun: Challenge Edition هدایت یک سفینه‌ای را برعهده دارند که با قدرت انرژی خورشیدی ساخته شده است. حال برای جلوگیری از نابودی خود باید با نهایت سرعت مسیری را که برای‌تان در نظر گرفته شده است، پشت سر بگذارید. دراین‌میان اشاره کنم که نسخه چلنج ادیشن بازی، دارای ویژگی‌های جدیدی نظیر چالش‌های روزانه و سفینه‌های جدید است.

دانلود بازی Race the Sun: Challenge Edition

بازی Rescue Wings

Rescue Wings

Rescue Wins یک بازی موبایل هواپیمایی است، اما در اینجا برخلاف سایر بازی‌های موبایل که باید با دشمنان مختلف بجنگید، نقش یک نجات‌دهنده را دارید. داستان بازی از این قرار است که یک جنگ آتش گرفته است و شما در نقش هواپیمای امداد باید مخزن آب خود را روی محیط‌های مشخص‌شده خالی کنید. چالش بازی نحوه درست خالی کردن مخزن آب است تا آتش هر منطقه به‌درستی خاموش شود.

دانلود بازی Rescue Wins

بازی Tharsis

Tharsis

اگر علاقه‌مند به بازی‌های نوبتی و استراتژی هستید، بازی موبایل Tharsis می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما باشد. در این بازی بازیکنان هدایت اولین سفینه‌ای را برعهده می‌گیرند که مأموریت رفتن به مریخ را برعهده دارد، اما در مسیر خود دچار یک طوفان میکرومتروئوید قرار می‌گیرد. حال باید گروه خود را رهبری کنید تا به‌خوبی توانند در این اتفاق زنده بمانند.

دانلود بازی Tharsis

بازی Un Pas Fragile

Un Pas Fragile

بازیکنان در بازی موبایل Un Pas Fragile، هدایت قورباغه‌های را برعهده دارند که رویای رقصنده باله شدن را در سر می‌پروراند. این بازی موبایل سرگرم کننده به‌نحوی طراحی شده است که تمامی بازیکنان. می‌توانند آن را تجربه کنند و از تجربه‌شان لذت ببرند.

دانلود بازی Un Pas Fragile

بازی Void Tyrant

\

Void Tyrant

در جریان بازی موبایل Void Tyrant بازیکنان باید با چیدن میز کارت‌شان، باید دشمنان خود را از بین ببرند. در این بازی کارتی اندروید و آیفون تنها یک هدف دارید و آن‌ هم چیزی جز پیدا کردن Eyes of Chrones نیست. ووید تایرنت دارای سه کلاس مختلف و بیش از ۵۰۰ کارت است تا بازیکنان تجربه‌ی خاص و ارزشمندی را کسب کنند.

دانلود بازی Void Tyrant

بازی Will the Bot: Lost in Time

Will the Bot: Lost in Time

Will the Bot: Lost in Time یک بازی ماجراجویی و معمایی است که هدایت یک رباتی را برعهده دارند که توسط یک دانشمند از آینده ساخته شده است. این ربات می‌تواند یک کپی از خود به‌وجود بیاورد که برای حل معماهای بازی، به ان احتیاج دارد. طراحی موتنوع معماها و مراحل بازی، موردی است که  Will the Bot: Lost in Time را به یک بازی ارزشمند تبدیل کرده است.

دانلود بازی Will the Bot: Lost in Time


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده