// پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازی What Remains of Edith Finch ماه آینده برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

بازی ترسناک What Remains of Edith Finch در تاریخ ۱۳ تیر برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

به‌تازگی تاریخ انتشار از بازی What Remains of Edith Finch، محصول استودیو Giant Sparrow در یک eShop ژاپنی دیده شده است که به‌نظر می‌رسد این بازی در تاریخ ۱۳ تیر ماه به‌صورت جهانی منتشر شود.

بازی What Remains of Edith Finch که در سال ۲۰۱۷ برای برای پلی‌ استیشن 4 و پی‌ سی منتشر شد و کمی پیش نیز به‌صورت رایگان روی Epic Game Store قرار گرفت، یک بازی ماجراجویی با دید اول شخص فوق‌العاده است. این بازی در زمان انتشارش بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کرد. اگر شما طرفدار بازی‌های دیگری مانند بازی Firewatch یا Gone Home هستید، قطعا از این بازی نیز خوشتان خواهد آمد.

خلاصه داستان بازی را که توسط استودیو جاینت اسپارو منتشر شده است، در زیر ‌می‌خوانید:

What Remains of Edith Finch مجموعه‌ای از داستان‌های عجیب پیرامون یک خانواده در ایالت واشنگتن است. شما در جایگاه ادیث (Edith) در خانه بزرگ خانواده فینچ (Finch) به‌دنبال داستان‌هایی درباره‌ی سابقه‌ی خانوادگی خود می‌گردید و سعی می‌کنید بفهمید که چرا آخرین فرد زنده‌ی خانواده‌ی خود هستید. هر داستانی که پیدا می‌کنید این اجازه را به شما می‌دهد که در نقش آن فرد خانواده در آخرین روزی که زنده بود، بازی کنید؛ داستان‌هایی از زمان قدیم گرفته تا زمان کنونی.

نسخه‌ی پورت شده‌ی بازی Firewatch روی نینتندو سوییچ تعدادی مشکلات تکنیکی داشت و ما امیدواریم بازی What Remains of Edith Finch چنین مشکلاتی نداشته باشد. این بازی در تاریخ ۱۳ تیر برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده