// پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

Astral Chain یک مجموعه سه‌ گانه خواهد بود

تاکاهیسا تائورا، کارگردان Astral Chain، در مصاحبه‌ای اخیر خود اعلام کرده است که پلاتینیوم گیمز برنامه دارد تا این بازی را به یک سه‌گانه تبدیل کند.

بازی Astral Chain در شهریور ماه به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. شاید مخاطبان فکر کنند که با ساخت این بازی، پلاتینیوم گیمز (Platinum Games)، سازنده آسترال چین، دیگر آن را ادامه نخواهد داد، اما مشخص شده است که این استودیو ژاپنی، برنامه‌های مخصوصی برای Astral Chain تدارک دیده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تاکاهیسا تائورا، کارگردان Astral Chain، به‌تازگی مصاحبه‌ای را با شعبه هلند IGN انجام داده است. در ابتدا از تائورا پرسیده شد که آیا بسته الحاقی‌های مختلفی برای بازی در نظر گرفته شده است یا خیر. تائورا در پاسخ به این سوال اعلام کرد که فعلا برنامه‌ای برای بسته الحاقی در نظر گرفته نشده است، اما این گفته بدین دلیل نیست که آسترال چین به کار خود پایان می‌دهد. در ادامه به این مورد اشاره کرده است که اگر فروش بازی مطابق میل‌شان باشد، با یک مجموعه سه‌گانه روبه‌رو می‌شویم. تاکاهیسا تائورا دراین‌باره می‌گوید:

ما بازی را به‌عنوان یک سه‌گانه می‌سازیم و این نسخه، اولین قسمت از سه‌گانه است. اگر آسترال چین فروش خوبی را تجربه کند، برای ادامه داستان و نحوه‌ی روایت این مجموعه تصمیم می‌گیریم.

کاربران نینتندو سوییچ اگر خواهان نسخه‌های بیشتری از Astral Chain هستند، باید از آن پشتیبانی کنند، البته این پشتیبانی زمانی ممکن می‌شود که شاهد یک بازی با کیفیت باشیم. از آن‌جایی که سازنده بازی استودیو پلاتینیوم گیمز است، به‌نظر می‌رسد آسترال چین یک بازی خوش ساخت و متفاوت باشد. این بازی در تاریخ هشت شهریور ماه (۳۰ آگوست) عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Astral Chain چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده