نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸

شایعه: اندی سرکیس به جمع بازیگران فیلم جدید بتمن اضافه شده است

طبق شایعات جدید منتشر شده، اندی سرکیس برای بازی در یک نقش نامشخص، بار دیگر با مت ریوز در فیلم The Batman همکاری می‌کند.

ماه گذشته بود که سرانجام رابرت پتینسون، بازیگر مجموعه فیلم Twilight (گرگ‌و‌میش)، به‌عنوان بازیگر جدید شوالیه تاریکی در فیلم The Batman (بتمن) انتخاب و رسما معرفی شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری ممکن است به جمع بازیگران این فیلم از دنیای DC (دی سی) اضافه شده باشد. طبق خبر و شایعه‌ای که Batman on Film منتشر کرده، اندی سرکیس به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم Batman برای بازی در یک نقش مرموز و نامشخص اضافه شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، نقش سرکیس در این فیلم یک نقش بدون موشن کپچر خواهد بود و این بدان معنا است که قرار است شاهد حضور فیزیکی او در فیلم بتمن باشیم و بدین ترتیب در صورت درست بودن این شایعه، باید فهرست شخصیت‌هایی را که نیاز به جلوه‌های ویژه دارند، حذف کنیم.

مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) و فیلم Cloverfield (کلاورفیلد)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Batman را بر عهده دارد. سرکیس و ریوز پیش از این در فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها) و فیلم War for the Planet of the Apes با یکدیگر همکاری کرده بودند که سرکیس نقش یک میمون به‌نام سزار را بر عهده داشت که بازی او در این فیلم‌ها با تحسین‌های بسیاری مواجه شده بود. همچنین طبق شایعات منتشر شده، کمپانی برادران وارنر به دنبال استخدام یک بازیگر ۲۰ تا ۴۰ ساله برای بازی در نقش پنگوئن (The Penguin) است و سرکیس نیز اکنون ۵۵ سال سن دارد و بعید به نظر می‌رسد که او گزینه بازی در نقش پنگوئن در فیلم The Batman باشد.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. با این حال، این خبر هنوز توسط منبع موثقی تایید نشده است و بدین ترتیب ممکن است که شایعه در نهایت نیز درست نباشد، اما در گذشته این سایت خبرهای درستی از دنیای DC منتشر کرده بود و می‌توان به این شایعات کمی جدی‌تر نگاه کرد. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده