// پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل SnowWar.io؛ برف‌بازی آنلاین

SnowWar.io اثر ساده‌ای است که علاقه‌مندان می‌توانند با ۹ بازیکن به برف‌بازی بپردازند و شانس خود را برای پیروزی امتحان کنند. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل SnowWar.io یکی از آعتیادآورترین بازی‌هایی است که استودیو مشهور Reality Squared Games ساخته است. شما در این بازی اندروید گلوله برفی مخصوص خود را می‌سازید و در یک فضای آنلاین رقیبان خود را به بیرون از صفحه بازی هول می‌دهید و این روند را تا انتها تکرار می‌کنید. این نبرد می‌تواند بسیار خنده‌دار و سرگرم‌کننده باشد.

برف‌‌بازی یکی از علایق مشترک بسیاری از افراد است و به‌همین سبب بازی SnowWar.io می‌تواند گیمرهای زیادی را به سمت خودش جذب کند. وظیفه شما در بازی بسیار ساده است و تنها باید با جوی‌استیک شخصیت خود را کنترل کنید و با گرداندن وی در صفحه گلوله برفی بزرگ‌تری را بسازید. این گلوله را تا زمانی می‌توانید بزرگ‌تر کنید که به هیچ کدام از دیگر افراد برخورد نکنید. البته این برخورد غیرقابل اجتناب است و بالاخره با توجه به شلوغی صفحه شما فرصت چندانی برای ساخت یک گلوله بزرگ‌تر نخواهید داشت. با داشتن این گلوله‌ها به سمت دیگر بازیکنان می‌روید و هرچه قدر که گلوله‌تان بزرگ‌تر باشد آن‌ها بیش‌تر پرتاب می‌شوند. صفحه بازی محدود است و هر بازیکنی که به دره سقوط کند از دور بازی خارج می‌شوند. SnowWar.io یکی از بهترین بازی های اندروید در سبک اکشن است و ده نفر به‌صورت آنلاین وارد نبرد می‌شوند. سرورهای بازی وضعیت خوبی دارند و چند ثانیه کوتاه برای پیداشدن بازیکنان دیگر طول خواهد کشید.

SnowWar.io
SnowWar.io
SnowWar.io

بازی SnowWar.io هر روز برای‌تان جوایز ویژه‌ای دارد و می‌توانید شخصیت‌های خود را تغییر دهید. این شخصیت دسته‌بندی خاص دارد و با افزایش مهارت اندازه بزرگ‌تری به خودش پیدا می‌کند. استراتژی شما باید طوری باشد که معمولا در وسط صفحه بازی باشید تا با برخورد گلوله‌ها به بیرون پرتاب نشوید. همچنین باید سعی کنید به سمت بازیکنانی بروید که به سمت دیگر در حال حرکت هستند. این موضوع باعث می‌شود که راحت‌تر آنها را از لبه‌ها به پایین بیندازید. حواس‌تان به موقعیت بازیکنان دیگر باشد و گلوله‌های خود را تا حدی بزرگ‌ کنید که مطمئن باشید به بیرون پرتاب خواهند شد. البته این درحالی است که در معرض خطر نباشید؛ اگر حریف در لبه‌ها قرار دارد و بازیکنی قصد پرتاب کردن شما را دارد، گلوله‌ خود را به وی اصابت دهید و حرکتش را خنثی کنید.

با SnowWar.io می‌توانید به‌صورت آنلاین برف‌بازی کنید و شانس خود را برای پیروزی امتحان کنید

بازی SnowWar.io می‌تواند با حضور دوستان و آشنایان با فضای بهتری دنبال شود و لحظات خنده و شادی شما را فراهم کند. بازی گستردگی چندانی ندارد و تنها می‌توانید با رسیدن به لول‌های بالاتر از شخصیت‌های دیگر استفاده کنید. گروهی از این شخصیت‌ها با مشاهده فیلم تبلیغاتی فعال می‌شوند و گروهی دیگر هم لول مشخصی را از شما انتظار دارند. شاید بتوان یکی دیگر از نقاط ضعف بازی را در کمبود محیط‌های متنوع دانست که با وجود موانع بیش‌تر و اشکال با رنگ‌بندی های بهتر حس بهتری را به مخاطب القا می‌کرد. هر روز می‌توانید چرخونه شانش را بچرخانید و جوایز ویژه دریافت کنید.

SnowWar.io
SnowWar.io
SnowWar.io
هرچه قدر که گلوله بزرگ‌تری بسازید شانس‌تان برای پرتاب کردن دیگر بازیکنان بیش‌تر است

نکته قابل توجه بازی SnowWar.io در استراتژی هر بازیکن است. بازیکنان می‌توانند روی پیوستگی حرکات و استفاده از گلوله‌های کوچک پافشاری کنند و به دیگر بازیکنان هم اجازه ندهند که گلوله‌های‌شان را بزرگ‌تر کنند. این در حالی است برخی هم به دور از دیگر بازیکنان حرکت می‌کنند و تنها گلوله غول‌پیکر تری درست می‌کنند. با رسیدن این گلوله به اندازه حداکثر یکی از بازیکنان را نشانه می‌گیرند و از دور خارج می‌کنند. این روش زمانی جواب می‌دهد که حواس دیگر بازیکنان پرت باشد تا شما زمان مناسب برای این کار را داشته باشید. این فرآیند می‌تواند با ضربه کوچکی از دیگر بازیکنان به کلی خراب شود. شاید حتی یک یا دوبار هم نتوانید گلوله‌ای به این بزرگی در سطح بازی بسازید.

بازی SnowWar.io را می‌توانید با دوستان خود تجربه کنید و ساعت‌ها سرگرم شوید. سیستم بازی آنقدر ساده است که هر نوع کاربری می‌توانند به سمت آن بیایند و برای مدتی هم که شده باهم سرگرم شوند. محیط بازی آنقدر کوچک است که به‌سادگی نمی‌توانید گلوله‌های بزرگ بسازید و حتما باید به موقع گلوله‌های خود را مصرف کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم‌عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی SnowWar.io


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده