نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶

خشم ساموئل ال جکسون از اشتباه در پوستر فیلم Spider-Man: Far From Home

ساموئل ال جکسون اخیرا به اشتباه عجیب تیم مارکتینگ سونی پیکچرز در پوستر فیلم Spider-Man: Far From Home واکنش نشان داده است.

ساموئل ال جکسون در فیلم Iron Man (آیرون من) محصول سال ۲۰۰۸، برای اولین‌بار نقش نیک فیوری را در دنیای سینمایی مارول بازی کرد و قرار است شاهد بازگشت او در فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) نیز باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اشتباه در پوستر دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) باعث ناراحتی و واکنش جکسون شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، به تازگی پوسترهایی از این فیلم در محل نمایش آن در سینما نصب شده که در یک اتفاق عجیب، جای چشم‌بند نیک فیوری در دو تصویر کنار هم متفاوت بود. در یک تصویر چشم‌بند فیوری روی چشم چپ که محل درست آن است، قرار داشت و در پوستر دیگر، این چشم‌بند روی چشم راست فیوری قرار گرفته بود. جکسون نیز با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به این تصویر واکنش نشان داد که به نظر می‌رسد که او از این موضوع عصبانی و ناراحتی شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Far From Home

در واقع تیم مارکتینگ و بازاریابی کمپانی سونی پیکچرز که وظیفه طراحی پوستر و تبلیغات فیلم Spider-Man: Far From Home را بر عهده دارد، وظیفه طراحی و نصب این پوسترها را داشته و گفته می‌شود که این اشتباه توسط آن‌ها صورت گرفته که قرار است به‌زودی این پوستر یا پوسترها اصلاح شود. با این حال، هالیوود ریپورتر می‌گوید که ممکن است این اشتباه در واقع اشاره‌ای به حضور فیوری در نقش منفی نیز داشته باشد. در داستان Day of the Chameleon که در دهه ۹۰ میلادی منتشر شده بود، نیک فیوری توسط شخصیت Chameleon (آفتاب‌پرست) جعل شده بود که اسپایدرمن از قرار گرفتن چشم‌بند روی چشم راست متوجه شد که او فیوری واقعی نیست. با این حال، حضور این شخصیت هنوز در فیلم Spider-Man: Far From Home رسما تایید یا تکذیب نشده است.

فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس، برای اکران در تاریخ ۲ جولای امسال (۱۱ تیر) برنامه‌ریزی شده است. تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Spider-Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده