نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۷

شش بازیگر جدید به دنباله سریال Penny Dreadful اضافه شدند

طبق خبری جدید، شِش بازیگر دیگر به‌لیست بازیگران دنبالهٔ سریال Penny Dreadful با عنوان Penny Dreadful: City of Angels (پنی دردفول: شهر فرشتگان) شبکه شوتایم پیوستند.

دنبالهٔ سریال Penny Dreadful (پنی دردفول) بازیگران زیادی دارد و تا به‌امروز تعداد زیادی از آن‌ها معرفی شده‌اند. حال در خبری جدید متوجه شدیم تیم بازیگری این اسپین‌آف همچنان در حال بزرگ‌تر شدن است و ۶ بازیگر دیگر را نیز باید به‌لیست بازیگران Penny Dreadful: City of Angels (پنی دردفول: شهر فرشتگان) شبکه شوتایم، اضافه کنیم. آدام رودریگز (بازیگر سریال Criminal Minds)، توماس کرتشمن (بازیگر فیلم Avengers: Age of Ultron)، لورنزا ایتزو (بازیگر فیلم مورد انتظار Once Upon a Time in Hollywood)، مایکل گدیس (بازیگر سریال Mad Men)، دومینیک شروود (بازیگر سریال Shadowhunters) و ایتن پیک (بازیگر سریال Star Trek: Discovery)، شش بازیگر جدید این پروژه در دست ساخت هستند.

پیش‌تر حضور سه بازیگر دیگر در سریال Penny Dreadful: City of Angels تأیید و اعلام شده است؛ ایمی مدیگان با سابقه بازی در فیلم Twice in a Lifetime (برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شده است)، برنت اسپاینر با سابقه بازی در سریال Star Trek: The Next Generation (پیشتازان فضا: نسل بعدی) و لین شی با سابقه بازی در مجموعه فیلم Insidious (توطئه‌آمیز)، سه بازیگر جدیدی بودند که به‌جمع بازیگران دنباله سریال Penny Dreadful اضافه شدند و در کنار این شش نفر به‌ایفای نقش خواهند پرداخت. البته این نام‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود و بازیگرانی چون ناتالی دورمر در نقش ماگدا، دنیل زوواتو در نقش تیاگو وگا، جسیکا گارزا در نقش جوزفین وگا، جاناتان نیبس در نقش متئو وگا، نیتن لین در نقش لوئیس میچنر، روری کینیار در نقش هیولای فرانکنشتاین، آدریانا بارازا و کری بیشی، دیگر بازیگرانی بودند که حضور آن‌ها در سریال Penny Dreadful: City of Angels تأیید و اعلام شده بود. فیلمبرداری و تولید این سریال قرار است طی سال ۲۰۱۹ انجام شود و انتظار می‌رود که اسپین‌آف سریال Penny Dreadful در اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ از شبکه شوتایم روی آنتن برود. پاکو کابساس که پیش از این وظیفه کارگردانی چهار قسمت از سریال Penny Dreadful را بر عهده داشت، قرار است قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Penny Dreadful: City of Angels و چند قسمت دیگر این سریال را کارگردانی کند.

Penny Dreadfulمایکل گدیس نقش شخصیت چارلتون تونسد را ایفا می‌کند که این شخصیت عضو انجمن شورای شهر بوده و در رؤیایی مدیریت سازمان حمل‌ونقل و ترابری شهر لس آنجلس است؛ فردی بسیار حیله‌گر و با دیدگاه سیاستمدارانه بسیار ظالمانه که هیچ حس خوب انسانی در وی نیست که آن را نکشته باشد. لورنزا ایتزو نقش شخصیت سانتا میرت را در این سریال تکرار خواهد کرد؛ فرشتهٔ مقدس مرگ و خواهر کاریزماتیک و شیطانی شخصیت ماگدا. آدام رودریگز نقش شخصیت رائول وگا را ایفا می‌کند؛ بزرگ‌ترین فرزند خانوادهٔ وگا و مرد خوب و نیکوکاری که وکیل مردمش است و رهبری مناسب برای آن‌ها است. رائول تلاش می‌کند جای پدر را برای برادرش، تیاگو، پر کند.

توماس کرتشمن نقش شخصیت ریچارد گراس را ایفا خواهد کرد؛ مردی آلمانی، اشرافی و مرموز که معمار است و ایده‌های بزرگی برای آینده شهر لس آنجلس در سر دارد؛ مردی که می‌خواهد کارهای بزرگی انجام دهد، اما روابط لازم را ندارد. دومینیک شروود به‌عنوان بازیگر مهمان در این پروژه حضور خواهد داشت و نقش شخصیت کرت را ایفا خواهد کرد؛ راننده و بادیگارد شخصیت ریچارد گراس که البته قرار نیست فقط چشمان وی را در آینه اتومبیل ببینیم و با شخصیتی مواجه هستیم که کارهای بسیار غیرمنتظره‌ای انجام می‌دهد و گذشتهٔ عجیب و غافلگیرکننده‌ای هم دارد. ایتن پیک نیز نقش شخصیت هرمن آکرمن را ایفا می‌کند؛ فردی کاریزماتیک که شخص دوم پرنفوذ در شرکتی آلمانی-آمریکایی است. وی نگاه سیاسی رادیکالی دارد، بسیار نکته‌سنج و سخن‌شناس است و آهنربای ناسازگار وجودی‌اش به‌ناچار سبب درگیری و تنش وی با دیگر اعضای این شرکت و رئیس آن می‌شود که روری کینیار نقش آن شخصیت را با نام پیتر کرفت بازی می‌کند.

اتفاقات سریال Penny Dreadful: City of Angels در لس آنجلس سال ۱۹۳۸ جریان دارد و در واقع یک دنبالهٔ معنوی برای سریال Penny Dreadful است

اتفاقات سریال Penny Dreadful: City of Angels در لس آنجلس سال ۱۹۳۸ جریان دارد و در واقع یک دنبالهٔ معنوی برای سریال Penny Dreadful است. زمانی که یک قتل بسیار خشن تمام شهر را در شوک فرو می‌برد، کارآگاه تیاگو وگا درگیر یک داستان که نشان‌دهنده تاریخ لس آنجلس است، می‌شود. این تاریخ از ساخت نخستین بزرگراه‌های شهر و سنت‌ها و فرهنگ عمیق مکزیکی-آمریکایی تا اقدامات خطرناک جاسوسی رایش سوم و ظهور تبلیغ رادیویی را شامل خواهد شد. ناتالی دورمر نیز قرار است نقش شخصیتی به نام ماگدا را بازی کند که یک شیطان ماورالطبیعه است که می‌تواند ظاهر هر کسی را انتخاب کند و در سراسر داستان با شکل‌های مختلفی ظاهر شود. شخصیت ماگدا کاریزماتیک، باهوش و مانند یک آفتاب‌پرست که می‌تواند تغییر رنگ و ظاهر دهد، توصیف شده است. ماگدا یک دشمن خطرناک و متحد ارزشمند است.

مایکل آگیلار و جیمز بگلی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش دارند. دنیل زوواتو که با ایفای نقش شخصیت جک در سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) شبکه AMC نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و در فیلم‌های سینمایی معروف از ژانر وحشت چون Beneath (زیر)، It Follows (او تعقیب می‌کند) و Don't Breathe (نفس نکش) حضور داشته و به‌ایفای نقش پرداخته نیز در سریال Penny Dreadful: City of Angels حضور خواهد داشت و نقش اصلی را دارد.

سریال Penny Dreadful در سال ۲۰۱۶ و پس از ساخت سه فصل از آن لغو شد و این سریال برای فصل چهارم تمدید نشد. سریال Penny Dreadful نامزد دریافت ۱۳ جایزه اِمی، یک جایزه گلدن گلوب برای اوا گرین و سه جایزه بفتا شده است. با این حال، در سریال Penny Dreadful: City of Angels شاهد بازگشت اوا گرین نخواهیم بود و در آن شخصیت‌های جدیدی حضور دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده