نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰

بهترین راه برای رزرو هتل در ایران؛ رزرو هتل تهران، اصفهان، شیراز

ما گروه پرشین هتل راه‌های رزرو هتل برای گردشگران خارجی را در مقاله‌های قبل عنوان کردیم. حال برخی راه‌های دیگر را معرفی خواهیم کرد.

آسان‌ترین نوع رزرو هتل برای گردشگران خارجی و داخلی، رزرو هتل تهران، رزرو هتل شیراز و رزرو هتل اصفهان است. استقبال توریست‌ها از این کلان شهرها موجب شده زیرساخت‌های بیشتری برای رزرو هتل به‌صورت بین‌المللی وجود داشته باشد، اما شهرهای کوچک فاقد این خدمات به‌صورت وسیع هستند.

ما خوشحالیم که در پرشین هتل از تمام نقاط دنیا توریست جذب کرده و برترین دیدنی‌های هر شهر را به آن‌ها معرفی می‌کنیم.

ما با پرسنل چند زبانه قادر به رزرو هتل‌های ایران و تورهای تفریحی برای گردشگران پاکستانی، هندی، آمریکایی، عرب و... هستیم. رزرو هتل شیراز، رزرو هتل تهران، رزرو هتل اصفهان و... از جمله فعالیت‌های کوچکی است که در پرشین هتل با زبان انگلیسی، هندو، عربی و پاکستانی انجام می‌شود.

اما امروز علاوه‌بر رزرو هتل توسط ما راه‌هایی دیگر معرفی می‌شود که عبارت‌اند از:

رزرو هتل تهران و... در فرودگاه های ایران

بسیاری از فرودگاه‌های ایران دارای دفاتر رزرو هتل هستند؛ جایی که امکان رزرو هتل‌های چهار و پنج ستاره به‌طور مستقیم وجود دارد. بااین‌حال، فراموش نکنید که این دفاتر در شب تعطیل هستند؛ بنابراین اگر پرواز شما اواخر شب به ایران برسد (همان‌طور که اغلب در مورد پرواز‌های اروپایی رایج است)، ممکن است با باجه‌های تعطیل مواجه شوید.

این ایستگاه‌های رزرو هتل در فرودگاه، بدون شک و به‌ویژه برای کسانی که هرگز به برنامه‌ریزی اعتقادی ندارند و همه چیز را به دقیقه آخر واگذار می‌کنند، مناسب هستند. بااین‌حال، اشکال اصلی این است که همیشه راهی قابل اعتماد برای رزرو هتل در ایران نیست. اولین مشکل اینکه اگر در طول فصل (آوریل، مه و اکتبر) مسافرت کنید، هتل‌ها اغلب از پیش رزرو می‌شوند.

علاوه‌بر این، فقط هتل‌های لوکس یا سبک تجاری معمولا در فرودگاه‌ها رزرو می‌شوند. انتظار ندارید که بتوانید ازطریق این روش خوابگاه‌ها یا مهمان خانه‌ها را رزرو کنید؟

در اینجا بهتر است برای رزرو هتل اصفهان، تهران، شیراز و حتی کوچک‌ترین شهرهای ایران با پرشین هتل در ارتباط باشید. شماره تماس ما 05138096 است و از هر کجای دنیا که باشید در ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی شما هستیم.

رزرو هتل تهران

رزرو هتل تهران و شهرهای دیگر ایران ازطریق ایمیل

راه دیگر برای رزرو هتل در ایران ازطریق ایمیل است. شما می‌توانید هتل در ایران را در کتاب‌های راهنمای سفر، در وبلاگ‌های سفر یا در گروه‌های فیس بوک و شبکه‌های اجتماعی جست‌وجو کنید که راهی برای ارتباط با مردم محلی است و همچنین کمک می‌کند تا در خانه یکی از دوستان مجازی مهمان باشید؛ آن هم بدون پرداخت کم‌ترین هزینه! هیجان انگیز نیست؟

شاید هم با ما در پرشین هتل آشنا شده و با توافقی کوچک در همکاری برای رزرو هتل در شهر و کشور خودتان صاحب هتل رایگان شوید... این بهترین راه‌حل پرشین هتل برای شماست!

هنگامی که شما تصمیم گرفتید که کجا اقامت کنید یعنی رزرو هتل تهران، اصفهان، شیراز، مشهد یا... را انتخاب کردید، یک ایمیل با مشخصات فردی و اطلاعات تاریخ، تعداد افراد و نوع اتاق مورد نظر خود برای ما یا هتل‌ها ارسال کنید.

ما و هتل‌های ایرانی آگاه هستیم که مسافران خارجی نمی‌توانند به‌راحتی برای رزرو هتل خود پول پرداخت کنند؛ بنابراین به‌طور معمول بعد از اتمام رزرو هتل هزینه‌ها دریافت می‌شوند یا از حساب‌های پی پال استفاده می‌کنیم. به علت نوسانات زیاد ریال ایران، نرخ‌ها اغلب با یورو یا دلار محاسبه می‌شوند.

به‌طور معمول، هتل‌ها بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت طول می‌کشد تا به ایمیل پاسخ دهند؛ بنابراین اگر بعد از چند روز یک پاسخ دریافت نکردید، نگران نباشید؛ سعی کنید دوباره ایمیل بزنید یا با پرشین هتل تماس بگیرید. ما در لحظه پاسخگوی شما هستیم؛ کافی است درخواست خود را در سایت ما ثبت کنید. آدرس ما www.epersianhotel.com است.

www.epersianhotel.com

یکی از مزایای ارسال درخواست به پرشین هتل انعطاف‌پذیری آن است. برای مثال، اگر قصد دارید یک یا چند هفته دیگر در ایران باشید، می‌توانید برای یک تخفیف مذاکره کنید، یا اگر گروهی سفر می‌کنید، می‌توانید از ما تخفیف گروهی بخواهید.

شما همچنین می‌توانید TripAdvisor را چک کنید تا اطلاعات مربوط‌به هتل‌های ایران را مرور کنید، اما برخی از بهترین هتل‌های محلی در این فهرست وجود ندارند. به هر حال ما در پرشین هتل رزرو‎ هتل تهران، هاستل، مهمان‌خانه، خانه‌های شخصی و... را انجام می‌دهیم و تمام شهرهای ایران را هم همینطور حمایت می‌کنیم.

تماس مستقیم با هتل‌ها برای رزرو هتل شیراز، اصفهان، تهران و سایر شهرهای ایران

اگر روی یک هتل تمرکز دارید و آن هتل به ایمیل پاسخ ندهد (یا آدرس ایمیل را پیدا نکنید)، می‌توانید وانمود کنید که سال ۱۹۸۹ است، تلفن را بردارید و به‌طور مستقیم با هتل تماس بگیرید. البته با شماره پرشین هتل 05138096 می‌توانید تماس بگیرید.

فراموش نکنید که برای تماس با هتل، تفاوت‌های زمانی را مورد توجه قرار دهید. منطقه زمانی ایران +3:30 GMT است؛ بنابراین اگر تصمیم به تماس بگیرید، سعی نکنید این کار را در اواسط شب انجام دهید. اما اگر با پرشین هتل تماس گرفتید نگران تفاوت‌های زمانی نباشید؛ ما 24 ساعته پاسخگو هستیم .

اگر تصميم بگيريد هتل را به‌طور مستقيم هدف قرار دهید، ممکن است پرسنل هتل به زبان انگليسی مسلط نباشند. اما اگر با پرشین هتل تماس گرفتید از ما بخواهید با Mr. Adnan یا Mr. Afzalian مکالمه کنید؛ آن‌ها به مکالمه انگلیسی مسلط هستند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده