نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

مذاکره آنت بنینگ برای حضور در فیلم Death on the Nile

آنت بنینگ، بازیگر نامزد دریافت جایزه جایزه اسکار، در حال انجام مذاکره با والت دیزنی و فاکس قرن بیستم برای حضور در فیلم Death on the Nile است.

موفقیت تجاری فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) در سال ۲۰۱۷ باعث شد تا در آذر ۹۶، شرکت فاکس قرن بیستم ساخت دنباله این فیلم را تایید و اعلام کند که این قسمت قرار است براساس یکی دیگر از رمان‌های محبوب آگاتا کریستی تولید و منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری قرار است به جمع بازیگران فیلم Death on the Nile (مرگ روی نیل) اضافه شود. آنت بنینگ، بازیگر نامزد دریافت چهار جایزه اسکار برای فیلم The Grifters (کلاهبرداران)، فیلم American Beauty (زیبایی آمریکایی)، فیلم Being Julia (جولیا بودن) و فیلم The Kids Are All Right (بچه‌ها حالشان خوب است)، در حال انجام مذاکره با والت دیزنی و فاکس قرن بیستم برای حضور در این فیلم است.

در صورت توافق نهایی و بستن قرارداد همکاری، بنینگ به کنت برانا در نقش هرکول پوآرو، گل گدوت، آرمی همر، جودی کومر، لتیشیا رایت و تام بیتمن، در فیلم Death on the Nile اضافه خواهد شد که قابل انتظار است روند استخدام بازیگران این فیلم نیز ادامه داشته باشد. با این حال، اطلاعاتی از نقش بنینگ در این فیلم در دسترس نیست. او امسال در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) به ایفای نقش پرداخته بود و فیلم Hope Gap، دیگر فیلم او در سال ۲۰۱۹ است. رمان Death on the Nile، یک رمان جنایی از آگاتا کریستی و مجموعه پوآرو است که برای اولین‌بار در سال ۱۹۳۷ منتشر شد. در این رمان، پوآرو برای تعطیلات به مصر سفر می‌کند در طول این سفر، یک قتل در کشتی‌ای در رودخانه نیل که پوآرو نیز در آن حضور داشته است، رخ می‌دهد.

فیلم Death on The Nile برای اکران در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۸ مهر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر بازی، کنت برانا وظیفه کارگردانی این فیلم براساس فیلمنامه‌ای از مایکل گرین، را نیز بر عهده دارد. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده