نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

فیلم The Lion King رکورد پیش فروش روز اول فیلم‌های لایو اکشن دیزنی را شکست

طبق آمار منتشر شده، فیلم The Lion King موفق شده رکورد پیش فروش روز اول فیلم‌های لایو اکشن والت دیزنی را بشکند.

از روز دوشنبه این هفته، پیش فروش بلیت‌های فیلم The Lion King (شیر شاه) رسما آغاز شد که کمتر از یک ماه تا اکران این فیلم لایو اکشن و مورد انتظار بیشتر باقی نمانده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم شیر شاه از هم‌اکنون با رکورد شکنی کار خود را آغاز کرده است. طبق آمار منتشر شده، این فیلم لایو اکشن پس از فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، دومین پیش‌فروش برتر بلیت در سال ۲۰۱۹ را به نام خود در وب‌سایت‌های فندنگو و Atom ثبت کرده است. همچنین Atom اضافه کرد که فیلم شیر شاه بهترین پیش فروش بلیت در روز اول فیلم‌های خانوادگی را نیز شکسته است. 

The Lion King

علاوه بر این، فندنگو گفت که فیلم The Lion King بهترین پیش فروش بلیت را در بین‌ فیلم‌های والت دیزنی که بخشی از فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars) یا دنیای سینمایی مارول نیستند، نیز ثبت کرده که این موضوع نشان می‌دهد که فیلم شیر شاه رکورد پیش فروش فیلم‌های لایو اکشن دیزنی را شکسته است. پس از فیلم The Lion King، فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم Aladdin (علاالدین) در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. گروه Atom می‌گوید که پیش فروش فیلم The Lion King بیش از فیلم‌هایی چون انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴)، فیلم Aladdin، فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) و فیلم Shazam (شزم)، بوده و همچنین در بازه زمانی مشابه، عملکرد پیش فروش بلیت‌های فیلم شیر شاه چهار برابر بهتر از فیلم Aladdin بوده است.

علاوه بر این، در همین بازه زمانی ۲۴ ساعت اول، فیلم The Lion King پیش فروش بهتری نسبت به فیلم‌های دنیای سینمایی مارول مثل فیلم Black Panther (بلک پنتر)، فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ)، را در وب‌سایت Atom تجربه کرده است. دونالد گلاور، جیمز ارل جونز، چویتل اجیوفور، بیانسه، سث روگن، جان الیور، بیلی ایکنر، الفری وودارد، جان کانی، فلورنس کازومبا، اریک آندره، کیگان-مایکل کی، ایمی سداریس، جی‌دی مک‌کرری و شهدی رایت جوزف، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Lion King به‌عنوان صداپیشه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جان فاورو بوده که او پیش از این کارگردانی فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) را بر عهده داشته است.

فیلم The Lion King برای اکران در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده