// چهار شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

کاراکترهای بسته الحاقی Samurai Shodown با عرضه بازی معرفی شدند

بازی Samurai Shodown به‌تازگی عرضه شده است و با عرضه‌ی بازی، کاراکترهای بسته الحاقی Samurai Shodown هم معرفی شدند.

بازی Samurai Shodown که تقریبا یک ریبوت از این مجموعه به‌حساب می‌آید، دیروز در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت. همچنین تابه‌اینجای کار، بازی مبارزه‌ای سامورای شودان توانسته است نمرات نسبتا خوبی رو از سوی منتقدان دریافت کند و کاربران هم از ساختار بازی رضایت دارند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت SNK، سازنده و ناشر Samurai Shodown، اطلاعاتی از محتویات سیزن پس این بازی منتشر کرد و جزئیات آن را با طرفداران در میان گذاشت. سیزن‌پس بازی سامورای شودان دارای چهار کاراکتر است که در قالب بسته الحاقی‌های مختلف در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. نکته‌ی جالب این است که اگر تا تاریخ ۹ تیر ماه (۳۰ ژوئن) بازی Samurai Shodown را خریداری کنید، سیزن‌پس بازی را به‌صورت رایگان دریافت می‌کنید. 

SNK برای جذب بیشتر کاربران از شخصیت‌های نام آشنایی استفاده کرده است. ریمورورو را می‌توان یکی از شخصیت‌های این مجموعه دانست که برای اولین بار در Samurai Shodown III ظاهر شد. دومین کاراکتر بسته الحاقی سامورای شودان هم Yūrei Basara نام دارد که وی هم برای اولین بار در نسخه‌ی سوم حضور داشت. در ادامه می‌توان‌به کازوکی کازاما و ون-فو اشاره کرد که به‌ترتیب در Samurai Shodown IV و اولین نسخه از این سری، به‌مخاطبان معرفی شدند.

در ادامه زمان راه‌یابی هرکدام از این شخصیت‌ها هم مشخص شده است. ریمورورو در ماه آگوست (اواسط مرداد ماه/اوایل شهریور)، Yūrei Basara در ماه اکتبر (اواسط مهر ماه/اوایل آبان)، کازوکی کازاما در ماه دسامبر (اواسط آذر ماه/اوایل دی) و در نهایت ون-فو در ماه فوریه ۲۰۲۰ (اواسط بهمن ماه/اوایل اسفند) در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. در گذشته اعلام شده بود که Samurai Shodown در مسابقات eSports نظیر Evo 2019 حضور خواهد داشت و تیم سازنده امیدوار است که این بازی بتواند جایگاه محبوبی را در eSports کسب کند.

کاربران کامپیوتر و نینتندو سوییچ، باید تا سه ماهه چهارم ۲۰۱۹ برای عرضه Samurai Shodown منتظر بمانند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده