// سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

نسخه فیزیکی بازی Gris برای نینتندو سوییچ معرفی شد

شرکت Special Reserve Games با همکاری iam8bit، سه نسخه کالکتور بازی Gris را برای نینتندو سوییچ معرفی کرد که هم‌اکنون برای پیش‌خرید قرار گرفته است.

Gris جزو آن دسته از بازی‌های مستقلی است که با تجربه‌ کردن‌اش، مدت‌ها یاد و خاطره‌اش در ذهن‌تان باقی می‌ماند. این بازی توسط Nomada Studios، در انتهای سال ۲۰۱۸ عرضه شد و توانست نظر مثبتی را از سوی مخاطبان و کاربران از آن خود کند.

حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت Special Reserve Games اعلام کرده است که با همکاری iam8bit، قصد دارند سه کالکتور ادیشن مختلف از نسخه فیزیکی Gris را در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار بدهند. همچنین نسخه‌ی فیزیکی بازی هم جداگانه به‌فروش می‌رسد. Special Reserve Games و iam8bit جزو آن شرکت‌هایی هستند که به سازنده‌های مستقل کمک می‌کنند تا بازی‌های خود را به‌صورت فیزیکی یا در قالب نسخه‌های کالکتور مختلف عرضه کنند.

اولین باندل بازی که Switch Reserve نام دارد، شامل بازی اصلی، دستورالعمل بازی و آرت‌هایی است که با قیمت ۳۴.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسند. این در حالی است که در Switch Bundle به‌همراه محتویات ذکر شده، یک کتاب هنری و صفحه نت‌های موسیقی بازی هم قرار دارد و با قیمت ۷۹.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد. البته بازیکنان می‌توانند این کتاب هنری و صفحه نوت‌های بازی را به‌صورت جداگانه و با قیمت ۵۹.۹۹ دلار خریداری کنند. آخرین کالکتور معرفی‌شده هم Switch Signature Edition نام دارد که دارای تمامی محتویات Switch Bundle، به‌علاوه یک نقاشی مخصوص است که توسط کانرد راست، کارگردان خلاق بازی، کشیده شده است. همچنین ست صفحه گرامافون (صفحه وینیل) موسیقی‌های بازی هم همراه این باندل است.

علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند موارد ذکر شده را پیش‌خرید کنند و در تاریخ ۲۶ تیر ماه (۱۷ جولای) مهلت پیش‌خرید این باندل‌ها تمام می‌شود. در انتها مشخص شده است که کاربران علاقه‌مند به‌خرید صفحه گرامافون‌های بازی، می‌توانند این صفحه‌ها را در دو ادیشن مختلف از فروشگاه iam8bit خریداری کنند. نسخه دیلاکس ادیشن دقیقا همان صفحه‌هایی است که روی باندل Switch Signature Edition قرار گرفته است و تنها ۵۰۰ سری از آن‌ها ساخته شده است. این در حالی است که نسخه استاندارد، طراحی متفاوتی دارد. قیمت صفحه‌های گرامافون دیلاکس ادیشن، ۴۹.۹۹ دلار و قیمت نسخه استاندارد ادیشن ۳۴.۹۹ دلار است.

بازی Gris توانست از زومجی نمره‌ی ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی Gris دقیقا همان اثری است که برای آرامش آخرهفته نیاز دارید. محصولی با کیفیت که با ایجاد هارمونی میان موسیقی و گیم‌پلی به ذهن‌تان کمک می‌کند تا استرس روزانه را به کناری بگذارید و با دختر جوانی به نام گریس همراه شوید تا در جدالی با احساسات درونی‌اش بهترین مسیر را برای قوی‌تر کردن خود پیدا کند. هرچند معماهای بازی ساده و مسیر حرکت کامل خطی است، اما بازی می‌تواند با ارائه مهارت‌هایی جدید مانع تکراری شدن تجربه بازیکن شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده