نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

استیون کری در فیلم Space Jam 2 حضور نخواهد داشت

استیون کری تأیید کرد در دنباله فیلم Space Jam (هرج‌و‌مرج فضایی) حضور ندارد و از طرف دیگر لبران جیمز با انتشار توییتی، از هیجان بالای خود به‌جهت حضور در این فیلم سخن گفت.

طبق گزارشی جدید، واردل استیون کری دوم که علاقمندان به رشتهٔ بسکتبال وی را با نام استیون کری می‌شناسند و وی را باید بهترین بازیکن سه‌امتیازی NBA خواند و البته بسیار هم تکنیکی است، در دنباله فیلم Space Jam (هرج‌و‌مرج فضایی) شرکت برادران وارنر (Warner Bros) حضور نخواهد داشت؛ این بازیکن در تیم قدرتمند و محبوب گلدن استیت واریرز بازی می‌کند. اما از طرف دیگر لبران جیمز، بسکتبالیست سرشناس آمریکایی که در تیم لس‌آنجلس لیکرز بازی می‌کند، بسیار از حضور خود در این فیلم راضی است و در توییتی، هیجان خود را از کار در این پروژه لایو اکشن ابراز کرد. فیلم Space Jam 2 (هرج‌و‌مرج فضایی ۲) تقریباً دو سال دیگر روی پرده می‌رود و مراحل فیلمبرداری آن کم کم باید آغاز شود (البته اگر تا زمان انتشار این خبر این اتفاق نیفتاده باشد). لبران جیمز که نقش اصلی را در این فیلم بازی می‌کند، در توییت خود چنین نوشت:

مرد! این پروژه واقعاً برای من ارزشمند است! من واقعاً در فیلمبرداری فیلم Space Jam 2 حضور دارم و از من فیلم می‌گیرند! این پروژه بسیار سورئال است و حتی نمی‌دانم چه خواهد بود! با توجه به شرایطی که زندگی من داشته و فرهنگی که در آن بزرگ شده‌ام، این [پروژه] برایم عجیب به نظر می‌رسد. واقعاً و از صمیم قلب و فراتر از این تشکرات، سپاسگزاری خود را اعلام می‌کنم. این کار دیوانگی است!

LeBron James

دیروز بود که در خبری اعلام شد علاوه بر لبران جیمز، بازیکنان مطرحی از NBA و WNBA قرار است در دنباله فیلم Space Jam حضور داشته باشند و به‌ایفای نقش بپردازند؛ دیمین لیلارد، بازیکن تیم پورتلند تریلبلیزر، آنتونی دیویس، بازیکن تیم نیواورلئان پیلیکانز و کلی تامپسون از تیم قدرتمند و محبوب گلدن استیت واریرز، نقش‌هایی کلیدی در فیلم Space Jam 2 خواهند داشت. از ستارگان لیگ بانوان NBA که از آن با عنوان اختصاری WNBA یاد می‌شود و قرار است در این فیلم حضور داشته باشند، می‌توان به دایانا تاروسی از تیم فینیکس مرکوری و خواهران دوقلوی شینی و ننکا اوگوومایک از تیم لس آنجلس اسپارکز اشاره کرد.

استیون کری نیز به نیویورک تایمز گفت که وی نمی‌تواند در فیلم حضور داشته باشد و دلیل آن هم فشردگی زیاد تقویم کاری او است. بسیاری معتقد بودند اگر استیون کری در فیلم Space Jam 2 حضور نداشته باشد، دلیلی ندارد به‌جز همکاری وی با شرکت آندر آرمور که اسپانسر وی است و از طرفی دلیل حضور لبران جیمز نیز اسپانسرش، یعنی شرکت نایکی است، اما گویا این صحبت‌ها درست نبوده است؛ حداقل در ظاهر امر و برنامه‌ کاری سبب شده کری محبوب در این پروژه برادران وارنر حضور نداشته باشد.

استیون کری به نیویورک تایمز گفت وی نمی‌تواند در فیلم حضور داشته باشد و دلیل آن هم فشردگی زیاد تقویم کاری او است

سنیکا مارتین-گرین، بازیگر آمریکایی سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، دیگر بازیگری است که در لیست بازیگران دنباله فیلم Space Jam حضور دارد.

شرکت برادران وارنر فیلم Space Jam 2 را برای اکران در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ماه ۱۴۰۰) در نظر گرفته است. با این حساب دنباله فیلم Space Jam قرار است یک هفته پس از اکران فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز ۵) و یک هفته پیش از اکران فیلم Mission Impossible 7 (مأموریت غیر ممکن ۷) اکران شود و باید با این دو فیلم در گیشه تابستان سال ۲۰۲۱ رقابت سختی داشته باشد. لبران جیمز جانشین مایکل جردن در نقش اصلی فیلم Space Jam 2 خواهد بود و رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther (بلک پنتر) نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد. ترنس نانس هم کارگردان این اثر خواهد بود. ترنس نانس، کارگردان، موسیقیدان و هنرمند هالیوودی، پیش‌تر و در سال ۲۰۱۲ با سکان‌داری فیلم Over Simplification of Beauty با واکنش مثبت منتقدان روبه‌رو شد. در آن‌سو لبران جیمز تا امروز در فیلم‌هایی مثل Trainwreck جلوی دوربین رفته است، ولی Space Jam 2 اولین فیلم داستانی او خواهد بود که به‌شکلی متفاوت به‌عنوان ستاره آن ایفای نقش می‌کند.

فیلم ابتدایی Space Jam که در سال ۱۹۹۶ به کارگردانی جو پیتکا روی پردهٔ سینما رفت، با بودجهٔ ۸۰ میلیون دلاری، فروشی ۲۳۰ میلیون دلاری در گیشه داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده